FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!
Zoey (Mbocian87)
Heroiczne Misie
Złowieszcze Lwy
Zoey ID
Płeć Kobieta
Eliminacja TP:PG: Londyńskie poszukiwania
Miejsce TP:PG: 9th
Związki Mike
Przyjaciele Duncan, Geoff, Mike
Wrogowie Courtney, Max, Sugar

Zoey jest uczestniczką Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd, gdzie konkurowała zarówno w drużynie Heroiczne Misie, jak i Złowieszcze Lwy.

Totalna Porażka: Podróż Gwiazd

Zoey przybywa do programu w Wycieczka na Węgry. Jako jedyna zauważa, że Mike pozbył się swojego nikczemnego alter ego i próbuje przekonać do tego Chrisa, lecz nikt jej nie słucha. Zoey zostaje na koniec odcinka przydzielona do drużyny Heroiczne Misie. W Nie zadzieraj z rekinem, Zoey zostaje wrzucona do rzeki w której był Kieł, ale na szczęście została uratowana przez Geoffa. Zoey dalej martwiła się faktem, że nikt nie dostrzega faktu, że Mike nie jest już zły i że niesprawiedliwie trafił do drużyny drani. Nie miała dużej roli w Odwiedzamy półwysep, ale wiemy od Sky, że nie poszło jej dobrze w wyzwaniu. Na koniec odcinka, Zoey i Mike zamieniają się drużynami, więc od teraz Zoey rywalizuje w Złowieszczych Lwach, lecz nie jest do tego optymistycznie nastawiona.

W Zajrzyj w moje igloo, Zoey samotnie siedziała w klasie zwycięzców nie mogąc odnaleźć się w nowej drużynie. Duncan przyszedł do niej i postanowił wyciągnąć pomocna dłoń. Zoey ufała Duncanowi mimo tego, że ma pełną kartotekę. Duncan przekonuje Zoey by nie ufała Maxowi. Ta nie wierzyła, że Max może być zły, lecz gdy kopnął ją w kostkę, Zoey wraz z Duncanem postanowili zawiązać sojusz przeciwko niemu. Podczas wyzwania, Zoey przytula się do Mike'a, aby było jej ciepło na Grenlandii. Po wyzwaniu, gdy Chris przychodzi do nich z kurtkami, które wygrali, Zoey jako jedyna była zadowolona. W Kanadyjskie mistrzostwa, Zoey naraziła się Courtney, która uważała, że odkąd Zoey trafiła do drużyny, to Courtney już nikt nie zauważa. Podczas wyzwania, Zoey siedziała cały czas na ławce rezerwowych i nie chciała pomóc nawet jeśli drużyna miała kłopoty. Po tym jak Zoey strzeliła tylko jeden rzut karny, a jej drużyna przegrała, Zoey otrzymała najwięcej głosów. Nie odpadła jednak z programu, gdyż inny uczestnik zdenerwował Chrisa i to on opuścił program.

Jej relacja z Courtney ulega na pewien czas złagodzeniu kiedy one wraz z Amy szukają oazy w Zagubieni na pustyni. Wszystkie trzy rozmawiały ze sobą i nie widać było, aby się kłóciły. Chciałb też zawiązać sojusz. Zoey mówi, że ona ma już sojusz z Duncanem, co nie spodobało się Courtney. Zoey jednak zapewniała ją, że po za przyjaźnią nic ją więcej z Duncanem nie łączy, lecz ta nie wierzyła, gdyż podobne słowa jak twierdzi słyszała od Gwen. Podczas Gęste tereny, nie była zadowolona z faktu, że musi jeść jedzenie przygotowane przez Szefa i chce wygrać następne wyzwanie. Wraz z Courtney i Duncanem przedziera się przez dżunglę w ramach wyzwania, gdzie cała trójka chce nawiązać współpracę, chociaż Courtney niechętnie chce współpracować z Zoey.

Zoey i Mike nie widzieli się przez dłuższy czas, ale mają okazje porozmawiać ze sobą w Kto jest głodny, gdy niosą talerzyki dla Szefa, Chrisa i miejscowego kucharza. Kiedy Mike obchodzi urodziny w Niepokonany automat w tenisa, Zoey postanawia zrobić dla niego tort. Duncan przychodzi jej z pomocą, który mimo, że nie lubi Mike'a, to chce pomóc Zoey. Podczas wyzwania, kiedy oboje wykonują swoje zadanie, mogą pozwolić sobie na chwilkę przerwy. W samolocie oboje robią tort urodzinowy dla Mike'a. Po złożeniu życzeń, Zoey całuje Mike'a.

W Ekstremalny dzień, Zoey wraz z Bridgette musi wytrzymać 20 sekund w klatce z Lwem, a jej umiejętności pozwoliły na zdobycie kilku punktów dla drużyny. Zoey miała trudny orzech do zgryzienia w Londyńskie poszukiwania. Nie miała pojęcia, że za jej plecami, Max wraz z Courtney knuje plan przeciwko niej. W tym czasie, Zoey i Duncan szukali Kuby Rozpruwacza, ale po tym jak wróciła reszta drużyny, Zoey i Max zostali porwani. Po wyzwaniu, Courtney woła Zoey do pokoju zwierzeń, gdzie pokazuje jej sfałszowane zdjęcie z nią i Duncanem w bliskiej relacji. Obie wiedziały, że to fake, ale Courtney dała Zoey wybór, że albo zagłosuje na siebie, albo Mike się "o wszystkim" dowie. Zoey postanowiła zagłosować na siebie, ale na koniec powiedziała Duncanowi, dlaczego to zrobiła.

Zoey powraca w Podsumowanie III: Każdy chciałby taką piłkę, aby powiedzieć o swoich doznaniach w show. Jak się dowiadujemy, Zoey uważa Duncana za swojego przyjaciela, a Courtney i Maxowi życzy jak najszybszej eliminacji. Wraz z innymi staje do walki o piłkę ufundowaną przez prowadząych podsumowania, lecz polega już na pierwszej rundzie z Geoffem w gre w ping-pong'a. W Podsumowanie: 10 wyzwań, wspiera Mike'a w finałowej trójce. Zoey idzie do zadania z Kłem, gdzie udaje jej się go złapać, oraz trafia do finałowego zadania z Cody'm, które jednak przegrywa.

W finale, Zoey kibicuje Gwen w jej starciu z Max'em. Wspierała także Mike'a, który doznawał wielu urazów podczas zadania. Martwiła się o niego kiedy najpierw dostał rowerem w głowę, potem się potknął, a na koniec obługa niechcący wylała na niego kawę. Zoey jedzie z Mike'm do szpitala, gdzie oboje oglądają finał w telewizji. W zakończeniu Gwen, oboje cieszą się, że wygrała, natomiast w zakończeniu Maxa, Zoey stwierdza, że nie ma sprawiedliwości na tym świecie. W obu zakończeniach, sezon kończy się ich pocałunkiem.

Ciekawostki

  • Zoey jest jedną z pięciu postaci, które zmieniały drużynę w trakcie gry. Pozostałe to: Dakota, Emma, Gregor i Mike.
  • Jest trzecią postacią, która zagłosowała na siebie podczas ceremonii eliminacji, lecz jest też pierwszą postacią, która nie zrobiła tego z własnej woli.

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalna Porażka: Podróż Gwiazd
Wcześniej Odcinek Kolejny
Geoff Londyńskie poszukiwania Sky

<center>

Heroiczne Misie
Bridgette | Cody | Geoff | Gwen | Lindsay | Mike | Sky | Topher | Zoey
Złowieszcze Lwy
Amy | Courtney | Duncan | Lightning | Max | Mike | Sugar | Zoey