FANDOM

Zdeterminowani to jedna z dwóch przeciwnych drużynTotalnej Porażce: Powrocie na wyspę Wawanakwa. Początkowo zespół ten składał się z: Fatiha, Mike'a, Nastasii, Phoebe, Rhetta, Scarlett oraz Zacha, aczkolwiek od odcinka Im więcej, tym nie zawsze lepiej nastąpiła zamiana drużyn między Phoebe a Stewartem. Kolor drużyny jest zielony, a ich logo prezentuje walizkę z milion dolarów, co ma oznaczać, że zespół jest zawsze oczekuje nagród z wyzwań.

Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa

Drużyna ta powstaje pod koniec odcinka W poszukiwaniu idealnej strategii, a do niej zawodników dobierał Fatih poprzez wcześniejsze głosowanie uczestników. Zespół dobrze się ze sobą dogadywał. Phoebe wygrała dla nich pierwsze zadanie w odcinku Klucz podstawą zwycięstwa. Prawie każdy członek próbował wspierać siebie nawzajem w trudnych sytuacjach, jednak ktoś próbował przejąć nad nim kontrolę, a działania tej osoby ujawniły się w Jak Heather jest miła, to ja jestem księżniczką, kiedy dzięki niej intrygom odpadł pierwszy członek drużyny. Nie tylko Mike miał problemy, aby dogadać się z dziewczyną, reszta integrowała się ze sobą bez problemu, aczkolwiek z każdym dniem na wyspie niechęć uczestników drużyny do Phoebe się pogłębiała.

Nowy rozdział dla drużyny rozpoczął się w odcinku Im więcej, tym nie zawsze lepiej, kiedy Szef zdecydował się na zamiany w drużynach. Od tej chwili Phoebe nie należała do ich zespołu, aczkolwiek otrzymali Stewarta, którego wyeliminowani w momencie przegrania następnego zadania. Drużyna po jego eliminacji bardzo dobrze się dogadywała. Niestety, przegrywają ostatnią konkurencję drużyną, a co za tym idzie, zwycięzcy eliminują Zacha. Chwilę przed połączeniem drużyn w Zdeterminowanych konkurowali już tylko Nastasia, Rhett i Fatih, a od odcinka Konkurs talentów albo cyrk beztalenci do połączenia dostała się także powracająca Scarlett. Drużyna została oficjalnie rozwiązana w odcinku Połączenie? My i tak nie działaliśmy zespołowo.

Uczestnicy

Zawodnicy dołączający

W odcinku Im więcej, tym nie zawsze lepiej dochodzi do zmiany w drużynie - Phoebe opuszcza Zdeterminowanych, a na jej miejsce wchodzi Stewart.

Zdeterminowani Zdeterminowani
FatihMikeNastasiaPhoebeRhettScarlettStewartZach

Eliminacje

Uczestnik Płeć Miejsce Miejsce w zespole Odcinek Powód eliminacji
Mike Mężczyzna 13te 7me Jak Heather jest miła, to ja jestem księżniczką Phoebe zauważyła, że Mike, Scarlett i Fatih założyli sojusz, więc przekonała pozostałych członków drużyny do przegłosowania jednego z nich.
Scarlett Kobieta Powrót Powrót Sojusznicy są jak Tamagotchi Irytowała Phoebe swoim zachowaniem, dlatego została wyeliminowana.
Stewart Mężczyzna 12te 6te Im więcej, tym nie zawsze lepiej Drużyna nie była do niego przekonana ze względu na zmiany w drużynach, a także podczas wyzwania bez przerwy sprzeczał się z Nastasią.
Zach Mężczyzna 10te 5te Właśnie zniżyłam się do twojego poziomu Drużyna przeciwna miała prawo do zadecydowania, kto z przegranych opuści program.
Rhett Mężczyzna 9te 4te Mnie ballady kojarzą się z muzyką, a tobie? Jako że Phoebe posiadała figurkę niezwyciężoności, jedyny głos, jaki na nią nie padł, był na Rhetta.
Nastasia Kobieta 8me 3cia Konkurs talentów albo cyrk beztalenci Phoebe jako zwyciężczyni wyzwania mogła zdecydować, kto odpadnie.
Scarlett Kobieta 4te 2ga Taktyka dopracowana na ostatni guzik Przegrała wyzwanie, które zadecydowało o wyłonieniu finalistów.
Fatih Mężczyzna 3cie 1szy Taktyka dopracowana na ostatni guzik Przegrał wyzwanie, które zadecydowało o wyłonieniu finalistów.

Ciekawostki

  • Fatih jest uznawany za kapitana drużyny i dodatkowo to on zajmuje najwyższą pozycję spośród wszystkich członków drużyny w programie.
  • Jest to drużyna odpowiednio zbalansowana pod względem ilości porażek, a także zwycięstw. Nie jest ona uważana za doskonałą, ale także nie jest brana pod uwagę jako słaba drużyna.
    • Jednakże żaden z jej członków nie jest finalistą programu.
  • Poczynając od odcinka Klucz podstawą zwycięstwa, raz drużyna wygrała wyzwanie, a w kolejnym odcinku przegrała.
  • Najlepszą dziewczyną w zespole została Scarlett, a najsłabszą Nastasia.
  • Najlepszym chłopakiem został Fatih, a najgorszym Mike.
  • Największym podobieństwem między drużynami w sezonie jest fakt, że po przetasowaniu Zdeterminowani posiadali tylko dwie dziewczyny oraz pięciu chłopaków, a Pewni Siebie dwóch chłopaków oraz pięć dziewczyn.
    • Dodatkowo płeć, która stanowiła mniejszość w zespole, w całości dotarła aż do połączenia drużyn.