FANDOM

Zach jest jedną z postaci stworzonych przez NesteaCookie. Brał udział w sezonie Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa, gdzie konkurował w drużynie Zdeterminowanych.

Charakter

Zach jest przystojnym, romantycznym i dobrotliwym modelem. Nigdy się nie miesza w niepotrzebne kłótnie i zawsze stoi w obronie swoich przyjaciół. Jego głównym zainteresowaniem są dziewczyny i często z nimi spędza czas. Lubi pocieszać ludzi, a także jest obiektem westchnień większości dziewczyn. Nigdy nie bywa oschły, ale wielokrotnie potrafił dowodzić o swojej leniwości lub fuszerstwie. Taka natura człowieka, co jakiś czas wolałby tylko spać i nic nie robić. Nigdy nie skrzywdziłby kobiety, dla niego jest to najgorsza rzecz, jaką mógłby popełnić mężczyzna.

Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa

Zach przybywa pierwszy raz na wyspę w odcinku Wracamy na Wawanakwę, co może pójść nie tak?. Jego pierwsza rozmowa z Nastasią odbyła się już w następnym odcinku. Pocieszał dziewczynę, kiedy Sky o mało jej nie utopiła. Po kilku rozmowach od razu stali się najlepszymi przyjaciółmi, którzy często podrywali siebie nawzajem. Potrafili razem spać na sobie, nawet o tym nie wiedząc. Dogaduje się również z Rhett'em. Chłopak głównie z tą dwójką spędzał czas na wyspie. Uczucie Zach'a do Nastasii stawało się coraz silniejsze, aż w momencie eliminacji Zach'a w odcinku Właśnie zniżyłam się do twojego poziomu, gdzie oboje dzielą ze sobą pierwszy pocałunek. Chłopak stanowił wielką atrakcję w drugim podsumowaniu, gdzie wszedł do studia wraz ze swoim nowym mopsem o imieniu Rex. Powraca także jako gość specjalny w Konkurs talentów albo cyrk beztalenci i w roli jurora ocenia występy finałowej ósemki. Widzimy go również w Dezorientacja, impuls oraz konsekwencje i w finale. Liczył na wygraną Darwina.

Występ

Ciekawostki

  • Nie mogłam znaleźć żadnego wyglądu odpowiadającego Zach'owi, więc zdecydowałam się na to, że będzie wyglądał podobnie jak Sean Paul. *przewraca oczami*

Zobacz także

Wyeliminowany z Totalnej Porażki: Powrotu na wyspę Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
Anais Właśnie zniżyłam się do twojego poziomu Rhett
Zdeterminowani Zdeterminowani
FatihMikeNastasiaPhoebeRhettScarlettStewartZach