FANDOM

Stewart jest jedną z postaci stworzonych przez NesteaCookie. Brał udział w sezonie Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa, gdzie konkurował w drużynie Pewni Siebie (odcinki 1-8), ale został przeniesiony do drużyny Zdeterminowanych (odcinek 9).

Charakter

Stewart jest przystojnym osiłkiem, a także miejskim podrywaczem, na którego teksty leci większość pustych i zacofanych dziewczyn. Potrafi je zmieniać jak rękawiczki, kiedy się nimi znudzi. W ten sposób "odbijał" innym sportowcom różne "zdobycze", za które nie raz od nich obrywał i vice versa. Uważa, że za wszystko, co się weźmie, wychodzi mu świetnie. Rzucenie mu wyzwania sprawi, że on nie połapie się w strategii i wykona naiwnie każde zlecone mu polecenie. Słynie ze swojej chamskości, uporu oraz obłudy. Jego ulubionym zajęciem jest wymyślanie różnych tekstów na podryw. Ma wielkie powodzenie u dziewczyn, czasem nawet taka zwykła się w nim zakocha, ale uczucie prędko minie, kiedy się dowie o jego wybrykach.

Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa

Stewart swoją przygodę rozpoczął od podrywania Nastasii, gdzie oboje spędzili trochę czasu na wzajemnych pieszczotach słownych. Od razu przyznał, że posiada urok mający na celu manipulowanie uczestnikami. Liczył na to, że sezon nie będzie przeciągany wieloma odcinkami bez eliminacji. Nieco zdziwił go ton głosu Darwin'a oraz to, w jaki sposób chłopak się zachowywał.

Podczas odcinka W poszukiwaniu idealnej strategii był znudzony z tym, że kampery musiały zostać podzielone na płcie. Próbował zaczepić chłopaków i nieco zniesmaczył do siebie Zach'a. Kiedy został przydzielony do drużyny Pewnych Siebie, poczuł się zirytowany tym, że nie może znaleźć się w tym samym zespole, co Nastasia.

W trakcie pierwszego wyzwania próbował pogodzić ze sobą kłócące się dziewczyny. Pochwalił także Heather, którą zaczął komplementować. Postanowił poderwać dziewczynę, gdzie wtula się w jej ciało oraz pomaga jej, żeby drużyna tak szybko nie przegłosowała królowej pszczół. Na ceremonii jest dumny z tego, że odgrywa pośrednią rolę w eliminacji Sky.

Wyśmiewa Trenta w odcinku Jak Heather jest miła, to ja jestem księżniczką, a także jest podniecony tym, że może rozebrać się przy Blaineley przed wyzwaniem. Dzięki niemu zawdzięczają też wygraną w zadaniu. Musiał sabotować zadanie w Bez intelektu nie ma siły, żeby jego drużyna zdobyła minimalną przewagę nad wrogami, jednakże i tak przegrywają przez Heather, która postanowiła awanturować się z Blaineley. Jest na nią wściekły oraz wypomina jej porażkę. Jego relacje z Heather uległy diametralnej zmianie, znienawidził ją oraz uznał, że powinien działać przeciwko niej. Prawie udało im się przegłosować dziewczynę, jednak dzięki jej podstępowi ona zostaje w grze, co nieco rozwścieczyło chłopaka. Nie odgrywa znacznej roli w odcinku Sojusznicy są jak Tamagotchi, jednak żałuje tego, jak potraktował Heather poprzednio, uważając, że to ona odwalała robotę za cały zespół. Po chwili słysząc Heather, znowu czuje się zirytowany jej narzekaniami, gdzie kłócą się o sposób, w jaki Stewart wykonuje polecenie. Również w odcinku Magia przyjaźni? Pomyliłam programy? nie jest za bardzo widoczny, tylko jest zadowolony, kiedy Heather nareszcie opuszcza program.

Dostaje jedną z większych ról podczas epizodu Im więcej, tym nie zawsze lepiej, gdzie jesteśmy świadkami jego małej sprzeczki z Anais i Kate. Dowiadując się o zmianie drużyn, czuje się lekko nią zażenowany. Nie wiadomo z jakiego powodu, zaczyna się kłócić z Nastasią podczas wyzwania. Denerwowało go to, że dziewczyna nie słucha jego poleceń oraz woli Zach'a. Na ceremonii został przegłosowany przez drużynę i życzy im szybkiej eliminacji. Spoliczkował także Rhett'a, który osobiście wrzucił go do Łódki Przegranych.

Po swojej eliminacji walczył o powrót w podsumowaniu, a także dostaje role gościnne w odcinkach Dezorientacja, impuls oraz konsekwencje (jako cel wyzwania) oraz w finale, gdzie liczy na zwycięstwo Kate. Jest zły za swój udział w show, ponieważ według niego stracił nie tylko Nastasię, ale także nie znalazł tutaj żadnego przyjaciela, dodatkowo miał swoje małe akcje ze Sky, gdzie ta była tak nim zirytowana, że postanowiła przywiązać go do drzewa.

Występ

Ciekawostki

  • Jest zawodowym striptizerem i satyrystą (osobą uzależnioną od współżycia).
  • Ma wiele fantazji seksualnych odnośnie kobiet i często wrzucał je na swojego bloga, gdzie spotkał się z wielką krytyką internautów.
  • Porzucił szkołę zaraz po ukończeniu gimnazjum.
  • Uwielbia rozbierać się do bielizny i wstawiać swoje półnagie zdjęcia do portali społecznościowych.
  • Posiada wiele napalonych fanek, które nie znają jego prawdziwego charakteru, a są zachwycone przystojniakiem.

Zobacz także

Wyeliminowany z Totalnej Porażki: Powrotu na wyspę Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
Heather Im więcej, tym nie zawsze lepiej Anais
Pewni Siebie Pewni Siebie
AnaisDarwinHeatherKatePhoebeSkyStewartTrent
Zdeterminowani Zdeterminowani
FatihMikeNastasiaPhoebeRhettScarlettStewartZach