FANDOM

Sky jest jedną z oryginalnych postaci Totalnej Porażki. Brała udział w sezonie Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa, gdzie konkurowała w drużynie Pewni Siebie.

Charakter

Sky jest początkującą olimpijką mocno skupioną na wygrywaniu. Chociaż nie jest przeciw nawiązywaniu przyjaźni to nie chce, by to stanęło między nią a zwycięstwem. Sky jest również urodzonym liderem, gdyż stara się zobaczyć w ludziach to co najlepsze i rzadko wciąga się w kłótnie, chyba że się mocno rozgniewa. Gdy ktoś potrzebuje przyjacielskiej rady, ona zawsze mu ją daje. Dzięki poczuciu dobrego sportowca, Sky łatwo dogaduje się z większością zawodników. Czasami jest jednak bardzo agresywna wobec osoby, która gra nieczysto. Ma również problemy z pogodzeniem życia uczuciowego z grą, przez co często na siłę próbuje sobie wmówić, że to nieprawda, co krzywdzi ją i jeszcze bardziej osobę, do której żywi uczucia.

~źródło: Totalna Porażka Wiki

Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa

Sky widzimy już na początku Wracamy na Wawanakwę, co może pójść nie tak?, gdzie jej skrzynia została otworzona jako pierwsza. Blaineley od razu dogryza jej, wspominając o poprzednim udziale. Jest także pierwszą osobą korzystającą z Pokoju Zwierzeń, gdzie narzeka na obecność nowej prowadzącej. Kiedy Anais pyta ją o związek z Dave'm, ta nie ma ochoty opowiadać o tym oraz domyśla się, że to nie jest jedyna osoba, od której usłyszy pytanie podobne do tego. Podczas wypakowania rzeczy w kwaterze, popada w konflikt z nowicjuszką Phoebe, gdzie uważa ją za nową Heather. Nie ma także dobrych relacji z wyżej wymienioną bohaterką, ponieważ spycha ją z leżaka, dowiadując się o jej próżności. Słysząc co Heather sądzi o Owenie, nazywa ją zdzirą, ale także obrywa od niej w twarz. W ostatnim zwierzeniu jest wściekła na Heather oraz poprzysięga na niej zemstę. Postanawia także, że po jej eliminacji nie będzie już taka miła w stosunku do innych.

W odcinku W poszukiwaniu idealnej strategii zamierza zachowywać się podobnie jak Heather, prowokując ją w ten sposób do następnych sprzeczek. Zapytana o wyzwanie, pokazuje swoje ambicje, ale także jest zła na Phoebe za to, że nie uznaje Sky za godną przeciwniczkę. Po wymianie zdań postanawia im pokazać, że nie jest tak zła, za jaką ją uważają. Przedstawia im Scarlett w niekorzystnym świetle, wskazując na nią palcem. Phoebe zaczęła nią bardziej gardzić, a Sky wpadła w lekki szał. Podczas głosowania na kapitana, zwymyślała Heather na kartce. Widząc, jak Heather szarpie Stewartem, Sky pcha Heather i jest na nią rozgniewana. Kiedy dowiaduje się o nazwie drużyny, czuje się bardzo pewna siebie, szczególnie widząc Heather jako "konkurentkę".

Dziewczyna odgrywa główną rolę w odcinku Klucz podstawą zwycięstwa, który nie kończy się dla niej za dobrze. Sky zaczyna jako pierwsza wyzwanie i obraża Nastasię, następnie wypychając ją z klifu. Po chwili także to samo spotyka ją. W wodzie podtapiała bez przerwy wcześniej wymienioną osobę. Dumna podchodzi do drzwi, próbując otworzyć je. Przerywa jej to Scarlett, która oskarża ją o nieuczciwą grę. Sky ignoruje ją oraz nadal stoi przy drzwiach. Po chwili zostaje porażona prądem, a także musi odpuścić sobie wykonywanie wyzwania. Wszystko ją irytuje. Kopie Trenta w krocze, kiedy dowiaduje się, że nie wygrała. Uważa, że prawdziwy facet potrafi się pogodzić z każdą porażką i wyśmiewa Dave'a, po chwili jednak żałuje swoich słów i pragnie z całego serca do niego powrócić. Widząc powracających Stewarta z Heather, szyderczy z nich, a także nastawia do siebie negatywnie drużynę, obarczając wszystkich o porażkę zespołu. Na ceremonii otrzymała głosy od wszystkich członków Pewnych Siebie, przy czym została także pierwszą wyeliminowaną uczestniczką z wyspy. Widzi Dave'a całującego się z Ellą i jest z tego powodu bardzo przygnębiona.

Sky możemy zaobserwować jeszcze w dwóch podsumowaniach, gdzie sprzecza się głównie z Courtney. Nie powraca już jako zawodnik, ale ma dodatkowy występ w odcinku Dezorientacja, impuls oraz konsekwencje jako cel wyzwania oraz udział w finale sezonu, gdzie kibicowała Darwinowi.

Występ

Ciekawostki

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalnej Porażki: Powrotu na wyspę Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
N/A Klucz podstawą zwycięstwa Mike
Pewni Siebie Pewni Siebie
Anais | Darwin | Heather | Kate | Phoebe | Sky | Stewart | Trent