FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!
Sky (Mbocian87)
Heroiczne Misie
SkyTD
Płeć Kobieta
Eliminacja TP:PG: Odwiedzamy półwysep
TP:PG: Czas wyszkolić nasze zwierzaki
Miejsce TP:PG: 8th
Związki Dave (wspomniane)
Geoff (sugerowane przez Bridgette)
Przyjaciele Geoff, Lindsay, Mike
Wrogowie Bridgette

Sky jest uczestniczką Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd, gdzie konkurowała w drużynie Heroiczne Misie.

Totalna Porażka: Podróż Gwiazd

Sky dołącza do obsady jako pierwsza w Wycieczka na Węgry, gdzie nie jest miła w stosunku do Chrisa obwiniając go za to, co stało się z Dave'm w finale Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew. Sky podczas lotu samolotem na Węgry zgaduje, że miasto które odwiedzą to będzie Budapeszt i nie myliła się. Kiedy dowiaduje się o tym, że drużyny zostaną podzielone na dobrych i złych była zdenerwowana sądząc, że po tym jak potraktowała Dave'a trafi do drużyny drani. Jak się jednak później okazało to co się wtedy wydarzyło nie wpłynęło na to, by stała się złoczyńcą i odetchnęła z ulgą gdy trafiła do drużyny Heroiczne Misie. Jej występ w Nie zadzieraj z rekinem nie był duży, gdyż wypowiedziała tylko dwie kwestie, gdzie była zła na Chrisa za to, że musieli na niego czekać, oraz zorientowała się, że drużyna płynie w złym kierunku szukając statku.

W Odwiedzamy półwysep, Sky spędza czas ze swoją drużyną w klasie zwycięzców. Kiedy uczestnicy stoją przed halą sportową, Sky poprawia Chrisa, który źle policzył ilość zadań związanych koszykówką, czym go zdenerwowała. Sky przed meczem rozmawia z Geoffem o swoich osiągnięciach sportowyh w szkole, co nie spodobało się Bridgette, która odebrała to trochę inaczej. Sky rywalizowała w wyzwaniu w koszykówce, lecz jej drużyna przegrała, a Sky opuściła program.

W Podsumowanie I: Nowi prowadzący, Sky wraca jako wyeliminowany zawodnik, gdzie możemy dowiedzieć się jakie są jej odczucia na temat programu. Dowiadujemy się, że nadal ma gęsią skórkę na myśl o tym, ze mogła trafić do drużyny złoczyńców. Nie jest zła na swoją eliminacje, której się spodziewała, lecz nie wiedziała do końca jak ona wyglądała. W tym podsumowaniu, Jasmine i Shawn pokazują jej klip na którym Bridgette przekonuje Cody'ego, Zoey i Tophera do jej eliminacji. Wprawia ona w osłupienie prowadzących, kiedy przyznaje, że mimo wszystko, to według niej Bridgette powinna być finalistką sezonu, chociaż nie wiadomo dokładnie dlaczego. Podczas Podsumowanie II Ostatnia szansa, Sky walczy z pozostałymi wyeliminowanymi uczestnikami o powrót do programu. Jako pierwsza odpowiada poprawnie na pytanie związane z podsumowaniami Totalnej Porażki. Na kolejne pytanie także odpowiada poprawnie zapewniając sobie udział z Sugar w finałowej rundzie. Sugar źle odpowiadając na pytanie dotyczące odcinku o filmach kryminalnych sprawiła, że Sky powróciła do programu, a ona sama była jeszcze w szoku po tym co się właśnie wydarzyło.

Sky powraca do gry w Niepokonany automat w tenisa, gdzie po dołączeniu do obsady wkracza do drużyny bohaterów, mówiąc, że ma tam przyjaciół. Na wieść o zadaniu sportowym jest zadowolona, choć po chwili niepewna, gdyż Odwiedzamy półwysep, ostatnio na nim poległa. Razem z Duncanem odbija piłkę, gdzie pomyślnie oboje trafiają zdobywając punkt dla drużyny. Sky jest bezpieczna na ceremonii eliminacji otrzymując drugą piankę. Podczas Ekstremalny dzień, Sky nie ma pojęcia, że rdzenni członkowie drużyny kombinują przeciwko niej i Mike'owi przed wyzwaniem. Podczas wyzwania, Sky wraz z Duncanem musi wyskoczyć z samolotu ze spadochronem. Była najwyraźniej zdenerwowana tym co ma się za chwilę stać i pyta Duncana, czy robił już to wcześniej. Przed skokiem mówi Duncanowi, by powiedział Dave'owi, ze go kocha. Po bezpiecznym wylądowaniu Szef przyznał Sky 7/10 punktów, dzięki czemu Sky zapewniła punkt swojej drużynie. Później Sky mówi Duncanowi, który chce zaatakować Szefa, który nazwał go "zakazaną mordą", że nie warto.

W Londyńskie poszukiwania, Sky wraz z Bridgette i Gwen, oraz później Mike'm gra w pokera w klasie zwycięzców. Podczas wyzwania, które polegało na znalezieniu Kuby Rozpruwacza, szła z Mike'm, gdzie domyśliła się o współpracy Bridgette i Gwen, a wypowiedź Mike'a tylko ją w tym utwierdziła. Sky i Mike decydują się współpracować razem, kiedy to przegrają najwyżej dojdzie do dogrywki. Sky i Mike rozmawiają później o osobowościach Mike'a, gdzie sky mówi, że Svetlana byłaby dla niej świetną konkurentką, po czym zostają złapani przez Kubę Rozpruwacza. Za Kubę Rozpuwacza jak się później okazało była przebrana Lindsay, która dołączyła do obsady i trafiła do tej samej drużyny co Sky. W Wyścig łódek, Sky próbuje zaprzyjaźnić się z Lindsay i oprowadza ją po pokładzie samolotu. Lindsay oznajmia jej również, że jest jej fanką i jej kibicuje. Gdy Sky proponuje jej sojusz, Lindsay po swoich doświadczeniach z poprzednimi sojusznikami pyta się gdzie jest w tym wszystkim haczyk. Sky jednak mówi, ze nie ma nigdzie haczyka, a Lindsay, Sky i Mike są od teraz w sojuszu. Podczas wyzwania widać, jak cała trójka współpracuje ze sobą. Kiedy Gwen nie była zadowolona z faktu, że Sky prowadzi łódkę, ta ustępuje jej miejsca, po czym mówi, że nie chce mieć sporów w drużynie, gdy Mike pyta się ją czemu to zrobiła. Sky chciała być optymistycznie nastawiona do tego, że popłyną łódką nawet jeśli Szef zrzucił na nią dynamit, chociaż się to nie udało. Drużyna była zmuszona płynąć o własnych siłach, a Sky motywowała do pływania Lindsay.

W Czas wyszkolić nasze zwierzaki, po wygraniu biletów do kina Sky dyskutuje na ten temat ze swoją drużyną. Kiedy wynika z tego, że może pójść jeszcze ktoś inny, jest za tym, aby poszła na film cała drużyna. Podczas wyzwania, Sky wraz z Bridgette i Gwen wybiera tygrysa jako zwierzaka którego będą musieli wyszkolić. Sky podczas zadania bardzo się z nim zaprzyjaźnia i jest jej smutno kiedy Chris każe drużynie, aby go oddali w ręce producentów. Sky jednak nie chciała tego tak zostawić i postanowiła zrezygnować z programu by być z tygrysem, którego bardzo polubiła.

W Podsumowanie III: Każdy chciałby taką piłkę, Sky ponownie zawitała w podsumowaniu Totalnej Porażki gdzie opowiedziała kilka zdań o sobie i jej nowym pupilku. Mówi, że u tygrysa, który znajduje się również w studiu jest wszystko dobrze, oraz dowiadujemy się, że wabi się on Zygmunt. Podobnie jak reszta wyeliminowanych uczestników stanęła do walki o piłkę ufundowaną przez prowadzących podsumowania. Stanęła do rywalizacji w ping-pong'u z Amy, która ku jej zdziwieniu była miła jak na swój charakter. Udało jej się wygrać i trafić do drugiego etapu, gdzie wraz z Geoffem grała w bilarda. Ta runda nie poszła już po myśli Sky.

W Podsumowanie: 10 wyzwań, Sky bierze udział w zadaniach, które mają pomóc Mike'owi w półfinale. Sky nie szła do większości zadań i dopiero stanęła do rywalizacji kiedy została sama w drużynie. Razem z Cody'm strzelała rzuty karne do bramki i trafiając tylko raz nie zdołała wygrać nagrody dla Mike'a. W finale, Sky powraca aby kibicować Gwen w jej starciu z Maxem.

Ciekawostki

  • Sky jest pierwszą, a zarazem jedyną osobą, która powróciła po eliminacji
  • Sky jest trzecią osobą, która chciała zrezygnować z show, ale też pierwszą, której się to udało
  • Sky jest jedną z postaci, które posiadają zwierzaka. W jej przypadku to tygrys Zygmunt.

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalna Porażka: Podróż Gwiazd
Wcześniej Odcinek Kolejny
Lightning Odwiedzamy półwysep Topher
Zoey Czas wyszkolić nasze zwierzaki Lindsay
Heroiczne Misie
Bridgette | Cody | Geoff | Gwen | Lindsay | Mike | Sky | Topher | Zoey