FANDOM

Skaarl to jedna z postaci stworzona przez NesteaCookie. Jest ona postacią epizodyczną.

Występowania:

Bierze udział w takich sezonach jak:

Charakter:

SkaarlWZaroślach

A co my tu mamy?

Skaarl to wierny wierzchowiec, który z wyglądu przypomina jaszczuro-smoka. Tak, nie jest to człowiek i nie wiadomo skąd się wzięła, i każdy stawia sobie pytanie, jakim cudem pojawiła się na świecie. Jedyne, co zostało ustalone na jej temat, to że najprawdopodobniej pochodzi z terenów pustynnych. Jest bardzo miła, uczynna i pomocna. Zawsze wierna osobie, która ją potrafi dosiąść albo wręczyć coś do jedzenia. Ulubionem pożywieniem Skaarl są ryby albo inne, małe zwierzątka. Często dochodzi z tego powodu do jakichś zabawniejszych sytuacji, ponieważ Skaarl nie potrafi rozróżnić dobra od zła.

Ludzie często ją wykorzystują do swoich celów ze względu na jej naiwność. Zazwyczaj traktowana jako darmowy przejazd w odległe miejsca, gdzie zazwyczaj jest częstowana różnymi smakołykami, zazwyczaj rybkami, które zjada ze smakiem. Zawsze przyjacielsko nastawiona do ludzi, stara się ich rozśmieszać, kiedy ci okazują strach, widząc ją po raz pierwszy na oczy. Uwielbia poznawać świat, najbardziej zadowala ją patrzenie na latające obiekty (np. samolot, motyl).

Przez swojego pierwszego wiernego właściciela Kleda jest uważana za postać niezniszczalną i siejącą postrach, jednak sam wie, że jest doskonale płochliwa. Boi się głośnych dźwięków, broni oraz dziwi ją widok krwi. Często lubi czegoś spróbować, także niech ktoś uważa, jeśli się skaleczy, bo czasami taka jaszczurka podleci i poliże daną krew lub inny ciekły przedmiot. Potem ucieknie w popłochu i sama narobi hałasu, którego się boi.

Znana z tego, że potrafi bardzo szybko biegać i nieświadoma wykorzystuje to, chcąc podejść do jakiegoś człowieka albo ewentualnie zwiać z miejsca.

Jej ulubione powiedzenie to okrzyki «Greefrglarg» odmieniane przez wszystkie przypadki.

Ciekawostki:

  • Jest to postać humorystyczna, której nie należy traktować na poważnie.
    • Jest to też pierwsza strona zawodnika, który oryginalnie nie jest człowiekiem, a zwierzęciem.
  • Pojawia się bardzo rzadko w moich fikcjach. Odgrywa epizodyczną rolę w odcinku "Bajeczna przygoda w Las Vegas" i nigdzie więcej się nie pojawia.
    • Jest to pierwszy zabieg rodzaju crossovera z innym uniwersum. W tym przypadku jest to crossover z League of Legends.
  • Jej rekord to zjedzenie 127 ryb w ciągu pięciu minut. Wyssała wszystko i wypluła na koniec ości.
  • Jeśli trafiła do programu Total Drama: Amazing Race to tylko z czystego przypadku, jakim jest ucieczka przed swoim właścicielem Kledem.
    • Podobnie jak on jest bardzo do niego przywiązana, ale jest gotowa uciec, kiedy dojdzie do walki.
  • Zazwyczaj nie reaguje na ludzkie krzywdy, jednak zna doskonale emocje ludzi, którzy ją nakarmili chociaż raz.
  • Rzekome prawdziwe imię jaszczurki, czyli Franchesckaar, zostało zainspirowane od piosenki Charli XCX o tym samym tytule.

Galeria: