FANDOM

Scarlett jest jedną z oryginalnych postaci Totalnej Porażki. Brała udział w sezonie Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa, gdzie konkurowała w drużynie Zdeterminowanych.

Charakter

Scarlett jest inteligentną dziewczyną z cichym, ale enigmatycznym zachowaniem. Jej rozległe oraz zaawansowane słownictwo często dezorientuje drużynę przez co często musi upraszczać swoje sugestie. Początkowo wydawała się być grzeczną, miłą i pomocną dziewczyną, ale tak naprawdę jest wcielonym złem, które mogło się posunąć do zabicia innych zawodników za milion dolarów. Jest bardzo przebiegła i łatwo manipuluje ludźmi dzięki mocy swojego mózgu. Najlepiej to widać w jej relacjach z Max'em którego wykorzystywała do różnych "złych" czynów by móc ukryć swoją prawdziwą naturę, podczas gdy Max bierze całą winę na siebie. Scarlett bywa też bardzo rozdrażniona jak wtedy gdy Max uczynił z niej swoją asystentką, to pokazuje że nielubi być przekładana na drugie miejsce. Po programie zdecydowała się jednak na psychiczną rehabilitację, żeby móc wziąć udział w kolejnym sezonie. Starała się być dla wszystkich miła i wyrozumiała. Często kierowała swoją drużynę do zwycięstwa oraz potrafiła przezwyciężyć swój strach nad manipulatorami. Gardzi osobami chorymi psychicznie, a szczególnie sobą po tym, jak się zachowywała kiedyś.

Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa

Scarlett pojawia się pierwszy raz w odcinku Wracamy na Wawanakwę, co może pójść nie tak?. Od razu podchodzi do gry trzeźwo, nerwowo spoglądając na Heather i uznaje ją za przyszłe zagrożenie. W trakcie przydzielenia drużyn pomaga Fatih'owi dobrać odpowiedni skład. W odcinku Klucz podstawą zwycięstwa nawiązuje swoją pierwszą znajomość z Mike'm, gdzie rozmawiają na temat swoich osobowości wielorakich. Dziewczyna powiedziała mu, że czuła się, jakby ktoś zawładnął jej umysłem. Jej wiedza czasem stanowiła dla niej niekorzystne sytuacje, ponieważ przez niezrozumienie jej drużyna straciła punkty w quizie. Została pocieszona przez Rhett'a. W tym samym odcinku decyduje się także na założenie sojuszu z Fatih'em, a także z Mike'em, a po jego wykryciu Phoebe decyduje się na wyrzucenie jednego z nich.

Po eliminacji Mike'a jest na celowniku dziewczyny. Odpowiada za przegraną wyzwania podczas odcinka Sojusznicy są jak Tamagotchi, a także zostaje przegłosowana przez Phoebe według jej obietnic. Dziewczynie jest z tego powodu bardzo przykro, ale ma nadzieję, że Fatih jeszcze z nią wygra.

Scarlett po swoich dwóch eliminacjach pojawiła się także jako gość w Podsumowanie I: Nie wierzę w istnienie tej wyspy!, gdzie opowiadała o swoich przeżyciach z programu. Blaineley jeszcze raz ją zaprosiła w roli gościa do odcinka Mnie ballady kojarzą się z muzyką, a tobie?. Jej celem było odegranie nimfy ze „Świtezianki” A. Mickiewicza. Scarlett walczy o powrót w odcinku Podsumowanie II: Wyspa drugiej szansy. Odpowiedziała poprawnie na wszystkie pytania, nie była praktycznie pytana przez nikogo (z wyjątkiem Zach'a pod koniec gry) i w ten sposób pozbyła się wszystkich konkurentów.

Scarlett powraca ponownie w odcinku Konkurs talentów albo cyrk beztalenci. Z jej powrotu szczególnie zadowolony jest Darwin. Scarlett zrobiło się niedobrze, kiedy widziała miziających się Heather z Trentem. Namawia również parę osób do usunięcia z gry Phoebe. Pokazała talent, w którym jej herbata ziołowa potrafiła wyleczyć każdego człowieka. Sprawiła, że Blaineley wyzdrowiała, przez co spotkała się z dezapobratą Szefa. Nie odzywa się wcale w odcinku Dezorientacja, impuls oraz konsekwencje. Okazuje się, że ma na pieńku z Kate, ale nie było wiadomo konkretnie, z jakiego powodu dziewczyna się jej uczepiła. Mogło to być prawdopodobnie spowodowane tym, że poprzedniej ceremonii oddała głos na Darwina, wcześniej opowiadając jej o tym, że chciałaby za wszelką cenę wyrzucić Phoebe. Chodząc po lasie nagle natrafiła na ekipę programu. Czuje się dumna z powodu tego odkrycia oraz stosuje swoją strategię przeciwko manipulatorkom. Podstawia drugiej haka, a także zabiera jej zdobycz. Jest zainteresowana kuchnią Fatih'a oraz cieszy się, kiedy Szef oznajmia, że chłopak może ugotować kolację. Odsłaniając swój bogaty, jesienny „asortyment”, zdobywa także immunitet. Na ceremonii nie była świadoma tego, że Heather dokonała podmiany głosów, jednak kiedy rozpętało się zamieszanie, pomyślała o Phoebe. Widząc, że Heather chce zdetonować wyspę, dzwoni na policję.

Scarlett znajduje się w finałowej piątce. Aby przyspieszyć wytłumaczenie wyzwania, chce odpowiedzieć na pytanie zadane przez Blaineley, a kiedy nie może, przekazuje swoje uzasadnienie Fatih'owi. W wyzwaniu z grą planszową szło jej mizernie, jednak powoli zbliżała się do mety. Jedno z wyzwań, wylosowane przez Fatih'a, polegało na pocałowaniu osoby najdalej od niego położonej. Chłopak znalazł się niedaleko Scarlett, złapał ją za obie ręce i ucałował jej dłonie. Po chwili aktu wyznania miłości, Scarlett i Fatih zaczęli się bardzo długo całować, powodując wzruszenie na twarzy prowadzącej. Oboje często się wspierają w zadaniu i unikają pułapek. Swoją miłość z Fatih'em ukazuje następnego dnia, gdzie nieumyślnie obrzydza w ten sposób danie Kate. Po zjedzeniu ryby, postanowili udać się do lasu. Nagle ujrzała jakąś pułapkę, a w niej zaplątane trzy niedźwiedzie. Udziela sporo rad chłopakowi, jak powinien obchodzić się z drapieżnikiem. Zdecydowała się na kradzież maślanego oleju z kuchni Szefa. Para nadal spoglądała na dziwne zjawiska w lesie, aż wreszcie postanowili zgłosić to wszystko Blaineley. Zanim jednak to zrobiła, spotkała jeszcze Darwina, z którym rozmawiała na temat zmian w przyrodzie. Nie rozumie dziwnego zachowania Mildred oraz prosi o sprostowanie jej gniewu. Informuje Kate, że je jakąś zmutowaną i toksyczną truskawkę. Spostrzegła wybicie jednej z ukrytych kamer w panelu kontrolnym. Niestety po długotrwałej walce z niespodziewanymi gośćmi, a także paroma usterkami, Scarlett przegrywa wyzwanie (razem z Fatih'em) w wydostawaniu się z ciasnego pomieszczenia i oboje zostają razem wyeliminowani.

Pomimo tego, że już nie uczestniczyła w grze, nie mogła wrócić do domu z powodu wywiezienia innych, nieproszonych „ułanek”. Z polecenia Blaineley, została na wyspie w dniu finału razem z Fatih'em. Kiedy jako pierwsi ukazują się przegranym, ci biorą ich za finalistów, ale kiedy Blaineley od razu się na nich wkurza, powodują dezorientację u wszystkich. Nagle Blaineley prostuje całą sprawę i finał przebiega pomyślnie. Mimo że miała bardzo dobry kontakt z Darwinem, podczas finału stanęła po stronie Kate, ponieważ urzekł ją sposób gry dziewczyny.

Występ

Ciekawostki

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalnej Porażki: Powrotu na wyspę Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
Mike Sojusznicy są jak Tamagotchi Heather
Phoebe Taktyka dopracowana na ostatni guzik Fatih
Zdeterminowani Zdeterminowani
FatihMikeNastasiaPhoebeRhettScarlettStewartZach