FANDOM


Totalna Porażka:Potyczka w Szkole - odcinek 13

Chris: W poprzednim odcinku Totalnej Porażki:Potyczki w Szkole . Zawodnicy poznali się troche na demokracji. Sierra naopowiadała na Gwen troche dziwnych rzeczy . Sportowcy utworzyli dwa fronty : Geoff i Beardo vs Alejandro i Staci . Ostatecznie to oni wygrali i mogli wyrzucić kogoś z zespołu przeciwników . Padło na Anne Marię. A co się wydarzy dziś? Oglądajcie Totalną Porażke:Potyczke w Szkole !

(Intro)

(Na Korytarzu Staci puściła Gwen nagranie z wypowiedzią Sierry o niej , Gwen była wściekła)

Staci(p.z.): I tak się miesza w innych zespołach

Gwen:(p.z.): Sierra jest psychiczna! Ubzdurała sobie mój związek z Cody'm i zachowuje się gorzej niż Courtney w TPWT!

(Gwen weszła wściekła do piwnicy)

Gwen: Sierra czemu chcesz mnie wywalić?; Nic ci nie zrobiłam frajerko?!

Sierra: Jesteś złodziejką chłopaków i to wystarczy

Duncan: Serio Sierra?

Lilly: Dziewczyny skończcie te kłótnie

Gwen: To że przez nią przegraliśmy was nie rusza? Sabotowała nas!

(Wszyscy spojrzeli na Sierre złym wzrokiem)

Sierra(p.z.): Już po tobie Gwen!

Noah(p.z.): Przemyciłem na początku programu ten telefon , ale nie mam żadnych wiadomości od Emmy . Miała mi bapisać czy dostała pracę w kancelarii

Lilly(p.z.): Kurcze! Kolejny konflikt. Mam nadzieję że ja w żaden nie wpadne

(Silni Sportowcy)

(Alejandro i Staci siedzieli po jednej stronie , a Geoff i Beardo po drugiej)

Beardo: Niezręczna ta cisza

Alejandro: Pogadajmy. Geoff przecież się pogodziliśmy

Geoff: Nom to....

Chris(przez megafon): Zbierzcie się na sali gimnastycznej na wyzwanie!

Geoff:Ech

Chris: Dziś W-f!

Duncan: Wkońcu

Chris: Ale najpierw sprawa powrotu

Lilly: Kto wraca?

Chris: Sugar!

Lilly: O kurcze!

Duncan: Nie martw się Lilly

Sugar: Cześć wam . Cześć Lilly :/

Lilly(p.z.): O matko! Anna Maria odpadła to Sugar teraz będzie się mścić na mnie ;(

Sugar(p.z.): Lilly się słusznie przestraszyła . Drugi raz nie dam się wywalić!

Chris: Dziś musi być po pięć osób więc Sugar dołączy do Silnych Sportowców.

Sugar: Ok

Geoff(p.z.): Trzeba ją przeciągnąć.....

Alejandro(p.z.):....na naszą stronę

Chris: Dziś wystartujecie w torze przeszkód , pięć konkurencji , każdy jedną wylosujecie jeden z pięciu numerów

-numer 1 -Startuje na początku , biegnie z piłką przez pole minowe

-numer 2 - kozłuje (również przez pole minowe)

- numer 3 - Rzuca 10 piłek do kosza . Jak nie trafi raz musi zacząć jeszcze raz trafiać 10

- numer 4 - Broni 10 strzałów stażysty

- numer 5 - wspina się na górę i biegnie na mete

Chris: Będziecie podawać sobie te sztachety . Losujcie

( Wyzwanie pierwsze , z piłkami stały już Lilly i Sugar)

Sugar: Załatwie cie!

Lilly: Mhm

Chris: Start!

(Ruszyły . Lilly była troche szybsza i prawie wpadła w miny które odpalał Chris)

Lilly: WOW!

Sugar: Tia! Boisz suę paru miiiiiinnn!!!!

(Wpadła w minę)

Chris: Hahahahahaha!

(Sugar wpadła w Beardo , który wykonywał drugie zadanie)

Beardo Super że wróciłaś lece!

Sugar(p.z.): Ha! Teraz jest ze mną w zespole i będzie głosował jak ja :)

(Lilly podbiegła do Duncana)

Duncan: Brawo! No to lece!

(Beardo i Duncan się ścigali , teraz Beardo wpadł w mine gubiác piłkę)

Beardo: Kurde!.

Chris: Musisz skończyć z piłką

Beardo: Kurde!

(Duncan omijał miny )

Duncan: Ha! Frajer!

(Beardo znalazł piłkę)

Beardo: No to lece

(Duncan dobiegł do Sierry)

Duncan: Tylko dziś nie sabotuj

Sierra: Ok

(Trafiła pierwszą Piłkę , potem jej nie szło)

(Beardo dał piłkę Alejandro)

Alejandro: Szybko to zrobie!

(Alejandro skończył , a Sierra wbiła 5 piłkę)

Alejandro: Tak!

(Dobiegł do Staci)

Alejandro: To broń!

Staci: Ok

(Sierra nie trafiała . czasem trafiała)

Gwen: Sierra szybciej! Staci obroniła 5 strzał

Sierra: Ok

(Sierra i Staci skończyły , Gwen zaczęła 4 zadanie , a Geoff piąte)

Geoff: Wygramy!

Noah: Dawaj Gwen!

Gwen: Kończe!

(Gwen skończyła 4 zadanie , Geoff skończył piąte)

Noah: No to przegraliśmy

Chris: No i role się odwróciły! Kumate Kujony pora na ceremonie!

Noah(p.z.): (Zadzwonił mu telefon) Emma! Cześć! Dostałaś prace ! Super. Co?! Nie podrywają mnie. Ok jak chcesz.

(Ceremonia)

Chris: No to teraz jest was 5 , a za chwile będzie 4 . Głosujcie

(Głosowanie w pokoju zwierzeń)

Duncan: Sorki

Gwen: Sabotarzystka

Sierra: Złodziejka chłopaków

Noah: Żadna różnica

Lilly: No nie wiem

Chris: Bezpieczni są ... Duncan, Noah i Lilly Został konflikt Sierry i Gwen , a odpada

...

...

...

...

..

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

..

...

...

...

Sie...

Noah: Czekaj! To dobry moment!

Chris: Znaczy co?!

Noah: Emma dostała prace! Kazała mi zrezygnować!

Chris: Eeeee....ok

(Noah siedzi w wagonie wstydu , Chef go zepchnął)

Noah: Aaaaaaa!!!!!

Chris: No i na dziś to tyle! Dziewiątka została ! Co się syanie za tydzień? Oglądajcie Totalną Porażkę : Potyczkę w Szkole!

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.