FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!
Owen (Mbocian87)
Milczące Słonie
Krwiożercze Piranie
Starzy Wyjadacze
Owen
Płeć Mężczyzna
Włosy Blond
Oczy Czarne
Eliminacja TPWW: Hazard
TD:LI: 16th
Miejsce TPWW: 5th
TD:LI: 16th
Związki Gwen (zauroczenie ze strony Owena, zakończone)
Izzy
Przyjaciele Agatha, Beth, Cody, Drake Gwen, Izzy, Noah, Trent
Wrogowie Courtney

Owen jest uczestnikiem Totalnej Porażki Wyspy Wawanakwa, gdzie rywalizował w drużynie Milczące Słonie. Dostał się także do Total Drama: Luna Island, gdzie rywalizował w drużynie Krwiożercze Piranie, oraz do Total Drama: Amazing Race, gdzie rywalizuje w drużynie Starzy Wyjadacze wraz z Noah.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Owen po raz pierwszy jest widziany w odcinku Powrót, gdzie przypływa na wyspę Wawanakwa aby konkurować w Totalnej Porażce. Był bardzo podekscytowany tym faktem po czym uściskał Chrisa tak, że go o mało nie udusił. Owen chętnie nawiązuje nowe przyjaźnie i gdy został przydzielony do drużyny Milczące Słonie był bardzo z tego powodu zadowolony. Podczas wyzwania szukał klucza wraz z Cody'm, ale po za paczką pianek nie znaleźli niczego, ale ich drużyna wygrała. Owen też bardzo lubi jeść i był zadowolony kiedy po wyzwaniu mógł udać się do willi i skonsumować naleśniki.

W Hokejowa gra, Owen ze swoją drużyną dalej przebywają w willi, gdzie ten nie mając dość frytek, chce zjeść trochę porcji Gwen. Dziewczyna najpierw leje go po łapskach, ale jednak zgadza się z nim podzielić. Podczas wyzwania, kiedy Trent chciał wybrać go na bramkarza drużyny ten nie chciał wziąć na siebie tej odpowiedzialności tłumacząc się, ze nie mieści się w bramce.

Owen korzysta z pokoju zwierzeń jak z toalety w Co dwie głowy, to nie jedna załatwiając się w nim. Tłumaczył, że zjadł dużą porcje śniadania Szefa, co mu "troszkę" zaszkodziło. Gwen wchodzi do pokoju zwierzeń, po czym przeraził ją widok Owena. Owen odpowiada, że pokój zwierzeń będzie niedysponowany przez jakieś 10 godzin. Podczas śniadania w Zbrodnia niemal doskonała, Owen siedzi przy stoliku z Beth i Cody'm, który proponuje im sojusz w celu pozbycia się Courtney. Owen od razu zgodził się ponieważ nawet on nie przepadał za dziewczyną. Powstaje wówczas sojusz Beth, Owena i Cody'ego. Owen był aktywny w wyzwaniu i szukał wraz z Beth sprawcy, który otruł Cody'ego. Owen wraz z innymi patrzył złowrogo na Courtney kiedy wyszło na jaw, że ona jest temu winna.

W Znowu mnie wystawiłeś Owen siedzi z Beth w kuchni w willi gdzie je hot-dog'a. Podczas wyzwania grał w tenisa ziemnego z Duncanem i jak początkowo w ogóle mu nie szło, tak ostatecznie wygrał pojedynek. Owen wraz z Beth głosują na swojego sojusznika Cody'ego, ponieważ powiedział im, że nie zagłosuje na Courtney z powodu jej dobrych warunków sprawnościowych, jak wcześniej obiecał.

Owen i Beth dalej spędzają czas i mają sojusz w Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość. Oboje przesiadują w domku, gdzie Owen tłumaczy jak kiedyś wygrał pewne zawody w jedzeniu. Courtney chciała przyjść i zagadać, lecz oboje ją ignorowali i poszli w końcu do stołówki. Owen był też aktywny w wyzwaniu gdzie poszukiwali Chrisa. Na wyspie Kości na której przebywał więziony Chris, Milczące Słonie rozdzieliły się, a Owen poszedł wraz z Beth. Oboje trafiają do jaskini, w której więziony był Chris i zostają schwytani przez bandytów. Ostatecznie zostali uwolnieni przez Duncana, który rozprawił się z oprawcami.

W Dogonią Nas, Owen siedzi przy stoliku z Gwen i Trentem, gdzie oboje pocieszają Gwen po tym jak Duncan wybrał Courtney. Dochodzi w tym odcinku do połączenia drużyn, po czym Owen i Trent zawiązują sojusz. Sojusznik Owena, Trent zostaje jednak wyeliminowany w tym odcinku i Owen zostaje sam. To w Hazard sprawia, że przyłącza się do sojuszu Gwen i Leshawny, chociaż był jeszcze jeden powód dla którego to zrobił. Podobała mu się Gwen i chciał być bliżej niej. Chciał też powiedzieć jej o swoich uczuciach, ale nie zdążył tego, ponieważ został wyeliminowany w tym odcinku.

Przygoda Owena w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa nie kończy się jeszcze ponieważ w odcinku Siedem Smaków powraca wraz z Gwen aby oceniać potrawy przygotowane przez półfinalistów. Jednakże Owen dalej nie powiedział o swoich uczuciach Gwen.

Total Drama: Luna Island

Mija sporo czasu i Owen dostaje się do Total Drama: Luna Island, gdzie podobnie jak na Wyspie Wawanakwa był podekscytowany tym faktem i uściskał Dakotę, oraz Cj'a. Owen nie był za bardzo widoczny w wyzwaniu, ale ostatecznie został przydzielony do drużyny Krwiożercze Piranie. Uczucie Owena do Gwen nie minęło i chciał jej teraz powiedzieć o wszystkim. W Nauczcie się strzelać dał jej kwiaty i chciał się z nią umówić, lecz Gwen nie była tego samego zdania i powiedziała mu, że z "tej mąki chleba nie będzie". Owen posmutniał i próbował przyjąć to do wiadomości, lecz nie był w stanie.

To sprawiło, że podczas Czy to spisek zombi?, Owen nie był sobą. Był zły kiedy Alejandro obrzygał mu buty po czym wyszedł ze stołówki nie dokańczając swojej porcji. Był także zły na Dakotę kiedy pomyliła jego imię nazywając go "Omar". To zachowanie było nie podobne do Owena. Gwen po raz kolejny chce porozmawiać z Owenem i mówi mu, że ona i on to dwa różne światy, gdzie Gwen jest bardziej ponurą dziewczyną, gotką, gdzie Owen uwielbia chodzić na imprezy. Ostatecznie Gwen udało się sprawić, aby Owen złagodniał. Chłopak zrozumiał też, że z tego nic nie będzie, ale tym razem przyjął to ze spokojem. Owen odpadł też w tym odcinku, a Gwen pożegnała się z nim.

Owen występuje gościnnie w Podsumowanie I: Czy na pewno trafiłem do dobrego studia?, gdzie mówi, że zgłosił się do programu tylko dlatego, żeby powiedzieć Gwen o swoich uczuciach. Uczucie jak mówił już minęło i życzył Gwen wszystkiego dobrego. W tym odcinku rozkwitło jednak uczucie między Izzy, a Owenem i obydwoje zostali parą. Podczas Podsumowanie III: Pomagam swojej drużynie, był za tym, aby wziąć udział w wyzwaniu związanym z jedzeniem, ale jego drużyna była za wyzwaniem sprawnościowym. Owenowi udało się mimo wszystko nawet szybko pokonać tor przeszkód i wraz ze swoją drużyną próbował przekonać Ellę, która bała się przejść, że jeśli to zrobi dostanie dwie zapiekanki.

Total Drama: Amazing Race

Ciekawostki

  • Jest jedną z sześciu osób, którzy brali udział w trzech sezonach. Pozostali to: Cody, Courtney, Duncan, Gwen i Mike.

Zobacz także

Wyeliminowany z Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
Duncan Hazard Gwen
Wyeliminowany z Total Drama: Luna Island
Wcześniej Odcinek Kolejny
Izzy Czy to spisek zombi? Tyler
Milczące Słonie
Beth | Cody | Courtney | DJ | Gwen | Owen | Trent
Krwiożercze Piranie
Dakota | Ella | Ella | Gwen | Isabella | Jo | Kitty | Max | Owen | Topher