FANDOM

Noah(Dtd1)
Wrzeszczące Susły
Noah
Płeć męska
Włosy brązowe
Oczy brazowe
Liczba sezonów 1
Eliminacja WTP-WDtd1 - TBA
Miejsce WTP-WDtd1 - TBA
Noah(Dtd1) - uczestnik Wyspy Totalnej porazki - wersji Dtd1 . Jest alergikiem i nudziarzem , który zgłoisił sie do show dla forsy . jest sarkastyczny i nikim w zasadzie się nie przejmuje. Potrafi jednak być zabawny

Wyspa Totalnej Porażki - wersja Dtd1

Przybył jako ostatni na wyspę w Nie tego się spodziewaliście? cz.1. Od razu zwrócil Chrisowi uwagę na swoje różne alergie. Chciał pożartować z Duncana i z sarkazmem skomentował jego piercing, czego szybko pożałował. Został przydzielony do zespołu Wrzeszczących Susłów. Na widok posiłku zaserwowanego przez Chefa zwymiotował.

W Nie tego się spodziewaliście? cz.2 na początek nie chciał skoczyć lecz poczuł konieczność i wykonał skok. Po skoku złapał taką podjarke że zapomniał że jest w telewizji. Kiedy Justin nic nie robił Noah sie go czepił. LeShawna która uległa czarowi Justina sie go czepiła. Noah w pokoju zwierzeń powiedział że jest głupia. Popadł potem z nimi w jeszcze wiekszy konflikt. Po przegranej Justin chciał go wyrzucić, bo ten mu zawadzał. Męska część drużyny poparła Noah, lecz damska nie. Przekonał Beth do głosowania na Justina i nieświadomie sprawił że się nim zauroczyła. Uwazał że LeShawna i Izzy są głupie, a Gwen sie obawiał. Na ceremoni otrzymał ostatnia pianke eliminując Justina. Przeprosiła go też LeShawna, bo dowiedziała sie jaki jest Justin.

W Nie spać, zwiedzać! Albo przynajmniej nie spać zmotywował do szybszego biegu Gwen, LeShawnę, Trenta oraz Cody'ego. Przejął się kiedy Beth upadła przez co ta uznała że na nią leci. Nie udało mu się za długo wytrzymać w bezsennothlonie.