FANDOM

Nestea: Trylogia Totalnej Porażki — zbiór trzech filmów z 2020 roku utworzonych przez nesteacookie. Ma on przybliżyć bliżej twórczość artystki, jak i opowiadać o losach bohaterów Totalnej Porażki z ich perspektywy. Trylogia będzie odnosiła się do trzech cykli utworzonych przez autorkę: Rachunek sumienia (z fr. „Un examen de conscience”), Unifikacja oraz Nowe początki (z fr. niedosłownie „L'origine”).

Obsada występująca w filmach

Lista imion zawodników prezentuje wszystkie postacie, które pojawiły się w Trylogii. Część imion może się powtarzać, ale nie musi.
  • Amanda
  • Brody
  • Carrie
  • Chet
  • Crimson
  • Devin
  • Don
  • Dwayne
  • Ellody
  • Emma
  • Ennui
  • Gerry
  • Jacques
  • Jay
  • Jen
  • Josee
  • Junior
  • Kelly
  • Kitty
  • Laurie
  • Lorenzo
  • MacArthur
  • Manson
  • Mary
  • Mickey
  • Miles
  • Pete
  • Rock
  • Ruth
  • Ryan
  • Sanders
  • Spud
  • Stephanie
  • Stewart
  • Tammy
  • Taylor
  • Tom

Lista filmów

Tytuł filmu Premiera filmu
TBA - „To Będzie Anihilacja!” 14 czerwca 2020
Krótki opis filmu: Akcja tego filmu dzieje się tydzień po zakończeniu Wariackiego Wyścigu i kilka dni po finale pierwszego sezonu Charyzmatycznego Przetrwania. Finaliści tego sezonu, Manson i Ruth po raz kolejny znajdują się na odbudowanej Wyspie Wawanakwa. Przegrana poprzedniej edycji sprawiła, że Manson zachciała zemsty. W tym celu przekonała do uczestniczenia w jej grze wszystkich zawodników z Wyścigu, aby zamordować ich wszystkich i zniszczyć wyspę w celu odkupienia i nieumożliwienia powstania nowych sezonów Totalnej Porażki. Niczego nieświadomi mieli brać udział w zlocie, który miał tylko zbliżyć uczestników do siebie, a może zakończyć się katastrofą oraz zagrozić nie tylko im, ale przyszłości produkcji następnych reality show.
Never Ending Story? 20 września 2020
Krótki opis filmu:
TEA grudzień 2020
Krótki opis filmu:

Zajawki, zapowiedzi, materiały promocyjne itp.

TBA - „To Będzie Anihilacja!”

Stąd
Nie
Manson Będzie
Odwrotu
MacArthur Sanders Brody Jacques
Josee Emma Kitty Stephanie
Ryan Carrie Devin Crimson
Ennui Dwayne Junior Chet
Lorenzo Rock Spud Jay
Mickey Kelly Taylor Jen
Tom Laurie Miles Ellody
Mary Gerry Pete Tammy
Ruth

Never Ending Story?

Ciekawostki

  • Pierwsze litery tworzą skrót TJN, który odnosi się do sloganu To Jest Nestea, promującego w niemały sposób nadchodzącą trylogię.
  • Autorka jednak zmieniła plany i utworzyła nowy slogan, TBA, NESTEA, zawierający w sobie trzy pierwsze litery tytułu każdego filmu.
  • Trylogia wprowadza czwartą generację, zwaną także obsadą z Wariackiego Wyścigu.