Totalna Porażka the Best Wiki
Nestea: Trylogia Totalnej Porażki
NesteaTDT.png
Gatunek
animowane reality show
Kraj produkcji
Polska.png Polska
(tylko TBA - „To Będzie Anihilacja!”)
Nowa Zelandia.png Nowa Zelandia
(pozostałe scenariusze)
Miejsce akcji
Cały Świat
Liczba odcinków
3+1 deluxe
Stacja
Autor
Kanał
Lata tworzenia
2020-2021
Data premiery
14 czerwca 2020
20 września 2020
2 marca 2021
5 maja 2021
Status
Napisana
Poprzednik
Kontynuacja

Nestea: Trylogia Totalnej Porażki — zbiór trzech filmów z 2020 roku utworzonych przez nesteacookie. Ma on przybliżyć bliżej twórczość artystki, jak i opowiadać o losach bohaterów Totalnej Porażki z ich perspektywy. Trylogia będzie odnosiła się do trzech cykli utworzonych przez autorkę: Rachunek sumienia (z fr. „Un examen de conscience”), Unifikacja oraz Samozwańcze wielkie dzieło (z łac. „Ego-andrum opus magnum”).

Przedstawienie fabuły

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!

Trylogia przedstawia życie uczestników poza Totalną Porażką, przybliża część szczegółów związanych z historią wyspy Wawanakwy, odpowiada na niektóre zagadnienia, które nie otrzymały odpowiedzi. Główni bohaterowie ulegają zmianie, każdy z scenariuszy jest dedykowany konkretnej sytuacji:

  • TBA - „To Będzie Anihilacja!” to prolog, który łączy ze sobą zakończenie Wariackiego Wyścigu i pierwszej serii The Charismatic Survival. Jest oną parodią horrorów/thrillerów, która ma podobny zarys fabuły do pierwszego sezonu Totalnej Porażki. Zamiast kolejnej odsłony programu, samozwańcza prowadząca nowy show ukazuje swoje prawdziwe intencje, pragnąc zemścić się za porażkę w reality show i odbierając życie niczego nieświadomym uczestnikom.
  • Never Ending Story? to historia przybliżająca powstanie nowego talk show, który opowiadałby o sukcesach kultowego już reality show. Oprócz kulisów powstania takiego programu, pojawiają się zlepki scenek z innymi słynnymi bohaterami, obnażając kawałek historii z ich prywatnego życia.
  • Thanks Everyone, Again! kończy trylogię, portretując tragiczną historię jednego z uczestników programu. Fabuła opiera się na łamaniu wszelkich konwenansów związanych z życiem za kulisami uczestników, o dramatycznych sytujacjach, o kontrowersjach związanych z social media/tabloidami, które potrafią rujnować reputację nawet najlepszym, a także kawałek ukazania prywatnego życia autorki scenariusza, która opowiada o swoich dotychczasowych sukcesach.

Lista filmów

Tytuł filmu Premiera filmu
Wersja standardowa
TBA - „To Będzie Anihilacja!” 14 czerwca 2020
Krótki opis filmu: Akcja tego filmu dzieje się tydzień po zakończeniu Wariackiego Wyścigu i kilka dni po finale pierwszego sezonu Charyzmatycznego Przetrwania. Finaliści tego sezonu, Manson i Ruth po raz kolejny znajdują się na odbudowanej Wyspie Wawanakwa. Przegrana poprzedniej edycji sprawiła, że Manson zachciała zemsty. W tym celu przekonała do uczestniczenia w jej grze wszystkich zawodników z Wyścigu, aby zamordować ich wszystkich i zniszczyć wyspę w celu odkupienia i nieumożliwienia powstania nowych sezonów Totalnej Porażki. Niczego nieświadomi mieli brać udział w zlocie, który miał tylko zbliżyć uczestników do siebie, a może zakończyć się katastrofą oraz zagrozić nie tylko im, ale przyszłości produkcji następnych reality show.
Never Ending Story? 20 września 2020
Krótki opis filmu: Finałowy odcinek przygód w Dzikiej Kambodży musiał być celebrowany hucznie. Ponieważ kończy się pewna era w reality show, producenci postanowili zrobić talk show oparty na dotychczasowych osiągnięciach w programie. Oprócz powstawania wywiadów z uczestnikami sezonu, pojawiają się scenki z paroma postaciami, gdzie zostaje przedstawiony kawałek z ich życia i to, co robią po programie. W tej odsłonie Katie i Sadie będą rozmawiały z byłymi uczestnikami na temat tego, jak wygląda ich prywatna strefa, kiedy nie muszą uczestniczyć w Totalnej Porażce.
Thanks Everyone, Again! 2 marca 2021 (nieoficjalnie)
Krótki opis filmu: Historia przedstawiana z perspektywy byłej zawodniczki Totalnej Porażki, Aishy. Czekają ją ciężkie próby takie jak bolesne spotkanie swojego ex, szykany tabloidów i walka o dobrą reputację mimo przeciwności losu. Czy spotkania z najlepszą przyjaciółką w nocnych klubach poprawiają jej opinię? Otrzyma wsparcie ze strony kolegów z show? Spełni swoje najskrytsze pragnienia i osiągnie sukces? Nie będzie łatwo, ponieważ negatywne łatki w internecie mogą ciążyć aż do końca życia, zwłaszcza gdy dotychczasowa producentka programu chce postawić na swoim. Aisha na pewno nie będzie jej jedynym celem, który można pogrążyć w sieci. Fabuła pokazuje szkodliwe działania ze strony mediów, które kierują ludźmi ślepo podążającymi za trendami.
Wersja deluxe
ABETTANES 5 maja 2021
Krótki opis filmu: Wydarzenia z Thanks Everyone, Again! wstrząsnęły całym internetem, tak jak przyszłością Totalnej Porażki. Z jakiegoś powodu jeden z prowadzących zostaje wrobiony w zorganizowanie następnego reality show. Może liczyć na pomoc swojej siostry, nowo poznanego bliższego kumpla, a jego związek z pewną fanką ekip z zakrapianymi imprezami będzie wystawiony na próbę, kiedy w ich życiu pojawi się prawdziwa królowa hardkoru.

Obsada występująca w filmach

Tabelka prezentuje wszystkie postacie, które pojawiły się w Trylogii.
Postać TBA NES TEA ABETTANES Wystąpienia
Aisha 1/4
Alejandro 2/4
Amanda 1/4
Amy 1/4
Anais 2/4
Anna Maria 2/4
Annie 2/4
Barman Ryker 2/4
Beth 2/4
Blaineley 2/4
Brandon 1/4
Bridgette 3/4
Brody 2/4
Carrie 2/4
Chet 1/4
Chris 1/4
Cody 3/4
Crimson 1/4
Crystal 1/4
DJ 2/4
Dakota 2/4
Darek 1/4
Darwin 2/4
Dawid 1/4
Dave 1/4
Dawn 2/4
Devin 2/4
Dharma 1/4
Don 2/4
Duncan 2/4
Dwayne 1/4
Ellody 1/4
Emma 2/4
Ennui 1/4
Eva 1/4
Ezekiel 1/4
Geoff 3/4
Gerry 1/4
Gwen 2/4
Harold 1/4
Heath 1/4
Heather 2/4
Izzy 3/4
Jacques 2/4
Janna 2/4
Jasmine 1/4
Jeffrey 1/4
Jen 4/4
Jocelyn 1/4
Jones 1/4
Josee 2/4
Josh 1/4
Joël 1/4
Junior 1/4
Kate 1/4
Kathy 1/4
Katie 3/4
Kelly 1/4
Kitty 4/4
Lao Chi 2/4
Lara 2/4
Laurie 2/4
Leonard 1/4
Leshawna 3/4
Lightning 2/4
Lindsay 3/4
Lorenzo 1/4
MacArthur 2/4
Manson 3/4
Marcus 1/4
Marilyn 1/4
Mary 1/4
Matthew 2/4
Megan 2/4
Mickey 1/4
Mike 1/4
Miles 1/4
Nastasia 2/4
Nessie 1/4
Nicodem 2/4
Owen 2/4
Pete 1/4
Rock 1/4
Ruth 1/4
Ryan 1/4
Sadie 3/4
Sam 2/4
Sammy 2/4
Sanders 3/4
Scarlett 1/4
Shawn 1/4
Sierra 3/4
Sky 1/4
Spud 1/4
Staci 1/4
Stephanie 1/4
Stewart 2/4
Szef 2/4
Tammy 1/4
Taylor 1/4
Tom 2/4
Victor 1/4
Warwick 3/4
Yoanna 2/4
Zach 2/4
Zoey 1/4

Zajawki, zapowiedzi, materiały promocyjne itp.

TBA - „To Będzie Anihilacja!”

Stąd
Nie
Manson Będzie
Odwrotu
MacArthur Sanders Brody Jacques
Josee Emma Kitty Stephanie
Ryan Carrie Devin Crimson
Ennui Dwayne Junior Chet
Lorenzo Rock Spud Jay
Mickey Kelly Taylor Jen
Tom Laurie Miles Ellody
Mary Gerry Pete Tammy
Ruth

Never Ending Story?

Thanks Everyone, Again!

ABETTANES

Ciekawostki

  • Pierwsze litery tworzą skrót TJN, który odnosi się do sloganu To Jest Nestea, promującego w niemały sposób nadchodzącą trylogię.
    • Autorka jednak zmieniła plany i utworzyła nowy slogan, TBA, NESTEA, zawierający w sobie trzy pierwsze litery tytułu każdego filmu.
  • Trylogia wprowadza do serii czwartą generację, zwaną także obsadą z Wariackiego Wyścigu.
  • Scenariusze dzieją się zawsze albo po zakończeniu danego cyklu albo przed jego rozpoczęciem. Akcja Never Ending Story? oraz Thanks Everyone, Again! ma miejsce od razu po Przygodzie w Dzikiej Kambodży i przed rozpoczęciem Nastolatków Totalnej Porażki.
  • Tytuł „ABETTANES” w pełnym rozwinięciu brzmi Annihilation Becomes (for) Everyone, Thanks (to) This Again Never Ending Story (pol.; ndsłw. Historia toczy się dalej, przecież zawsze można ją bardziej sp***dolić).
  • Jen i Kitty są jedynymi osobami, które wystąpiły we wszystkich scenariuszach.