FANDOM

Nastasia jest jedną z postaci stworzonych przez NesteaCookie. Brała udział w sezonie Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa, gdzie konkurowała w drużynie Zdeterminowanych.

Charakter

Nastasia to istna królowa hardkoru. Uważa, że urodziła się do zostania gwiazdą nocy. Głównie imprezuje i spędza czas ze znajomymi. Jest wielką divą, uwielbia zaczepiać przystojnych chłopaków, a także walczyć z lafiryndami. Jeśli nie wejdziesz jej w drogę, będzie spoko. Dziewczyna wcale nie jest agresywna ani puszczalska, jednak nie stroni od seksapilu. Wielokrotnie kobiety lekkich obyczajów zazdroszczą jej takiego stylu życia oraz nieumiejętnie próbują ją naśladować, przez co to nie kończy się dla nich za dobrze. To istna królowa chodzenia po cienkich krawędziach. Nigdy nie wie, kiedy przestać, co ukazuje jej zadufanie w sobie. Jest to osoba, o której nie można zapomnieć, nie potrzebuje atencji na siłę, ale też jej styl bycia sprawia, że wiele osób jest pragnie dowiedzieć się więcej o Nastasii. Nie jest wredna, ale kocha szalone przyjęcia, podrywanie chłopaków (ale ostrożnie z tym, nikomu nie odbija facetów), a także tańczenie na rurze.

Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa

Nastasia od momentu swojego debiutu zauważyła Stewarta, z którym zaczęła flirtować. Próbuje także pogodzić dwie skłócone dziewczyny, jednak dostaje obskok od jednej z nich i odpuszcza sobie jakiekolwiek próby ogarnięcia waśni. Jako jedyna z nielicznych osób na wyspie potrafiła przeciwstawić się Blaineley, jednakże często przy tym była przez nią karana, na przykład musiała taszczyć na czworaka Brady'ego. Potrafi skrytykować każdą wykonaną rzecz przez prowadzącą. W momencie wybierania drużyn, błaga o obecność Stewarta w jej zespole, niestety Fatih go nie wybrał, przy czym dziewczyna poczuła się trochę tym faktem zawiedziona.

W odcinku Klucz podstawą zwycięstwa rozpoczyna konflikt ze Sky, gdzie kończy prawie utopiona przez nią pod wodą. Było jej bardzo przykro, że przez nadpobudliwą olimpijkę nie wydobyła klucza. Drużyna nie była na nią zła, ponieważ widziała całe zajście. Następnego dnia docina bez przerwy Heather. Podczas głosowania miała spory mętlik w głowie na kogo głosować. Również było po niej widać, że Stewart to nie jedyna osoba, która jej się spodobała...

Wątpliwości odnośnie chłopaków zostały trochę rozwiane w odcinku Bez intelektu nie ma siły, gdzie widzimy, jak Nastasia i Zach śpią wtuleni w siebie. Dziewczyna przeprosiła chłopaka za całe zajście. Należała także do sojuszu Phoebe, z którego się wyłamała po głosowaniu w Sojusznicy są jak Tamagotchi. Konsekwencje swojego działania widzi w Magia przyjaźni? Pomyliłam programy?, gdzie Phoebe jest wyraźnie na nią zła. Dzięki niej drużyna wygrała wyzwanie-podpuchę. Podziękowała także gościom za wskazanie jej grupy jako zwycięską. Widząc, że nie może już ufać Phoebe, postanawia ją sprawdzić w bardzo kontrowersyjny sposób. Jej metoda podziałała oraz doszło między nią a manipulatorką do sprzeczki, podczas której Nastasia opowiedziała Zach'owi, że nie warto ufać oszustce. Dowiadując się o zmianach drużyny, wpada w niemałą panikę, podczas której denerwuje się na temat swojej przyszłości w grze. Odgrywa główną rolę podczas wyzwania w swojej drużynie oraz jednak sprzecza się ze swoim pierwszym obiektem westchnień, przez co jest już pewna co do podjęcia swojej decyzji o amorach. Po przegranej drużyny, ta od razu wywala awaturniczego chłopaka, a Nastasia, aby mu pokazać, co stracił, tuli Zach'a na jego oczach.

Dowiadujemy się, że Nastasia zakochiwała się w chłopakach nie tylko podczas trwania programu. Miała swoją przygodę z Warwickiem, a na jego widok dziewczyna nie była zbytnio zadowolona. Wielką rolę dostaje także w odcinku Właśnie zniżyłam się do twojego poziomu, gdzie niechętnie przywitała Heather. Broniła także Rhetta przed agresorką. Pokonuje Phoebe w wyzwaniu, co bardzo jej się spodobało. Ukazuje swój dystans do siebie, ponieważ każda obelga zupełnie nie ruszała dziewczyny, co jedyne wzmacniała, aby sprowokować osobę przeciwną. Kiedy dowiaduje się o tym, że to zwycięzcy wyzwania (drużyna przeciwna) będzie decydowała o eliminacji jednego z członków, była przygotowana na swoje odejście. Niestety, pech chciał, że Pewni Siebie uderzą w nią jeszcze mocniej oraz przegłosują jej nowego chłopaka, z którym zaczęła się całować na pożegnanie.

Nastasia ukazywała to, jak bardzo żałuje eliminacji Zach'a. Nawiązała pozytywną więź z pozostałymi członkami jej drużyny. Zaczęła także doradzać coś w bardzo skomplikowanej sytuacji Darwina z Kate. Dowiadujemy się także o alergii na króliki, jednak oszukuje Blaineley i przynosi jej zająca. Blondyna nie będąc świadoma tego, że dziewczyna ją oszuka, ogłasza ją pierwszą zwyciężczynią po połączeniu drużyn. Próbuje także ignorować dzikie zapędy Phoebe. Podziwia Rhett'a za to, jak poradził sobie z nowymi spiskami Heather. Jako jedyna podjęła się wyzwania oraz wykonując je genialnie, dostała kolejny immunitet. Była prawie pewna, że pozbędzie się jednego z zagrożeń, jednak nie spodziewała się jej kolejnej chamskiej zagrywki.

Swoje prawdziwe oblicze ukazuje natomiast w odcinku Konkurs talentów albo cyrk beztalenci. Dowiadując się, na czym polegało wyzwanie, postanowiła pokazać się z jak najlepszej strony, prezentując jury swój najzwyklejszy w świecie pokaz na rurze. Została pozytywnie doceniona (niestety nie przez wszystkich). Pomagała także Kate, kiedy Phoebe przyszła się z niej śmiać i psuć jej doskonały występ. Niestety, jej największy koszmar zwycięża, a także ma prawo do wyrzucenia jednego zawodnika. Wybór pada na Nastasię, jednak ona nie jest zaskoczona takim obrotem spraw. Jest zadowolona, że przynajmniej nie będzie musiała się użerać z Heather, a także może odpłynąć z Zach'em.

Dostaje także mniejsze role w Dezorientacja, impuls oraz konsekwencje jako cel wyzwania i oglądała zmagania finalistów, gdzie była za Darwin'em.

Występ

Ciekawostki

Personalne

  • Została raz zabrana do szpitala na oddział intensywnej terapii, kiedy zrobiła przez przypadek tak mocny trunek, że wymiocinami zrobiła gigantyczną dziurę w ścianie. Od tamtej pory zdecydowała się na rezygnację z alkoholu.
    • Nie znaczy to, że Nastasia postanowiła całkowicie z niego zrezygnować. Tworzy sobie własne drinki okazyjnie, głównie na "grubszych" przyjęciach.
  • Miała z trzydziestu pięciu chłopaków, a każdego z nich opisała szczegółowo w swoim pamiętniku.
  • Pragnie zrezygnować czasem z wizerunku bogini seksu, więc stopniowo odpuszcza sobie robienie odwałów.

W grze

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalnej Porażki: Powrotu na wyspę Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
Rhett Konkurs talentów albo cyrk beztalenci Trent
Zdeterminowani Zdeterminowani
Fatih | Mike | Nastasia | Phoebe | Rhett | Scarlett | Stewart | Zach