FANDOM

Melodia jest jedną z postaci utworzonych przez NesteaCookie. Debiutuje jako zawodniczka Nastolatków Totalnej Porażki.

Charakter

Melodię charakteryzuje głównie chęć do śpiewania. Jest niepoprawną optymistką, a nawet hedonistką. Cieszy ją praktycznie wszystko w życiu, jednak ludzie biorą czasami za psychopatkę. Potrafi śmiać się cały czas, grać na lutni oraz - jak było wyżej wspomniane - śpiewać. Sądzi, że jest wspaniałym psychologiem, który potrafi komuś pomóc. Nie dostrzega wad w ludziach oraz mówi im tylko to, co chcą usłyszeć, chociaż jak na ironię przybiera to zupełnie inny kierunek. Zazwyczaj żyje we własnym świecie. Ma wyjątkowo bujną wyobraźnię. Jest niezwykle oderwana od rzeczywistości. Codziennie musi przeczytać jakąś książkę z gatunku fantasy. Im bardziej bajkowy świat, tym większa szansa, że Melodia go odwiedzi.

Melodia w fikcjach

Występ

Ciekawostki

  • Pierwotnie miała na imię Melody, a strona jej postaci została stworzona do innej, nieistniejącej już fikcji.
  • Jej marzeniem jest zostać aktorką i wziąć udział w jakimś serialu fabularnym Disneya.
  • Jej ulubioną aktorką jest Bridgit Mendler i pewnego dnia ma nadzieję, że stanie się taka jak ona.
  • Co roku rodzice zabierają ją do Disneylandu.