FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!
Lightning (Mbocian87)
Złowieszcze Lwy
Lightning ID
Płeć Mężczyzna
Eliminacja TP:PG: Nie zadzieraj z rekinem
Miejsce TP:PG: 15th
Przyjaciele Geoff
Wrogowie Cody, Max, Sugar

Lightning jest uczestnikiem Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd, gdzie konkurował w drużynie Złowieszcze Lwy.

Totalna Porażka: Podróż Gwiazd

Lightning dołącza do programu w Wycieczka na Węgry, gdzie wykonując saldo wchodzi wśród uczestników. Lightning nie należy do najinteligentniejszych, co można zauważyć podczas lotu samolotem, kiedy to podczas lotu na Węgry sądzi, że miasto które odwiedzą to będzie Paryż. Lightning zostaje następnie umieszczony w drużynie Złowieszcze Lwy, gdzie pomaga wygrać drużynie podczas pierwszego zadania kolejnego odcinka. Dzięki niemu drużyna otrzymuje motorówkę, mając ułatwioną robotę przy szukaniu statku. Podczas zadania, Lightning kłoci się z Maxem, którędy powinni płynąć, co ostatecznie kończy się tym, że łódka wpada na minę. Mimo, że Lightning nie był temu winny, to Max zrzucił winę na niego, co skończyło się tym, że Lightning został pierwszym wyeliminowanym zawodnikiem.

Podobnie jak reszta wyeliminowanych uczestników powraca on do Podsumowania, gdzie można usłyszeć jego przygodę w i po programie. Uważa on, że wcale nie odpadł i rywalizuje dalej, mimo że prawda jest trochę inna. Lightning źle się wypowiada o Maxie, gdyż wie, że to przez niego został wyeliminowany, oraz życzy mu eliminacji. Powraca on także do Podsumowanie II Ostatnia szansa, gdzie z innymi wyeliminowanymi uczestnikami walczy o powrót do programu. Ponownie nie popisał się on swoją inteligencją, kiedy powiedział, że kraj z którego pochodzi Alejandro to Wieża Eiffla. Dobrze jednak odpowiedział na drugie pytanie związane z eliminacją Anne Marii w Zemście Wyspy, lecz poległ na pytaniu dotyczącego fobii DJ'a. W Podsumowanie III: Każdy chciałby taką piłkę, Lightning gra z wyeliminowanymi uczestnikami o piłkę ufundowaną przez prowadzących podsumowanie Totalnej Porażki. Naraził się on Cody'emu i Sugar, z którymi rywalizował w pierwszych dwóch rundach, a przy okazji pomylił ich płeć. Lightning wygrał obie rundy i czuł się bardzo pewnie przed rzutkami, w których miał się zmierzyć z Geoffem. Przegrał on jednak rundę przez co był załamany, ale jak zawsze koleżeński Geoff wyciągnął do niego rękę i powiedział, że wstąpi kiedyś do niego na mecz z nową piłką, co ucieszyło Lightninga.

W Podsumowanie: 10 wyzwań, Lightning staje po stronie Gwen w wyzwaniach, w których ma zdobyć dla niej nagrodę, która ma jej pomóc w półfinale. Próbuje on pokazać, kilka razy, że potrafi dobrze zagrać i idzie do wyzwania z tłustymi kąskami. Wygrywa je, ale nie czuje się najlepiej. Uważa też Cody'ego za gorszego od siebie i raz tyrpie go w nos, przez co go denerwuje. Lightning bez żadnych konsultacji idzie do zadania, gdzie miał odpowiedzieć na pytanie gdzie znajduje się obszar węchu. Lightning palnął głupotę i odpadł, a Jasmine wyraźnie dała mu do zrozumienia, że ma dość jego głupoty. Jest widziany też w finale, gdzie stoi po stronie Gwen w jej starciu z Maxem.

Ciekawostki

  • Lightning mało uczestniczył w show jako zawodnik, ale miał dużo roli w podsumowaniach.
  • Mimo, że wygrał dla drużyny pierwszą część wyzwania w Nie zadzieraj z rekinem, to jednak później został oskarżony o sabotaż i wyeliminowany.
  • Lightning jest pierwszym mężczyzną, który jest pierwszym wyeliminowanych zawodnikiem z sezonu.

Zobacz także

Wyeliminowany z Totalna Porażka: Podróż Gwiazd
Wcześniej Odcinek Kolejny
N/A Nie zadzieraj z rekinem Sky
Złowieszcze Lwy
Amy | Courtney | Duncan | Lightning | Max | Mike | Sugar | Zoey