FANDOM

Jocelyn to jedna z postaci stworzonych przez NesteaCookie. Należy do drugiej generacji postaci autorki.

Występowania:

Bierze udział w takich sezonach jak:

Charakter:

Jocelyn to można tak powiedzieć zapomniana siostra Courtney. Nikt o niej nie słyszał, ponieważ dziewczyna jej jest lekkim przeciwieństwem. Podobnie jak ona, lubi rywalizować z ludźmi, ale nie strzela fochów ani nie wzywa swoich prawników. Z atrakcyjnością i powodzeniem u chłopaków, jak u każdej zwykłej dziewczyny, która się niczym nie wyróżnia - nie jesteś atencyjną, pustą "gwiazdą" i nie masz tapety na ryju? - jesteś omijana.

Jocelyn jest obojętne czy ktoś na nią zwróci uwagę. Potrafi się dobrze dogadywać z ludźmi, którzy nie będą patrzeć na wygląd, tylko na jej bogate wnętrze.

To co ją różni od Courtney? Nie angażuje się w związki, nie zależy na jej milionie, a tylko na tym, aby podrasować opinię na temat własnej rodziny po tym, co zrobiła tamta przez większość sezonów.

Jej wada to przede wszystkim impulsywność. Powie coś, zanim pomyśli. Potrafi być uparta, ale po czasie daje sobie spokój. Nigdy nie zależy jej na "roli tej głównej" i czeka, aż to i dziewczynie uda się coś uzyskać.

Gardzi fałszywymi i sztucznymi ludzi. Woli zadawać się z osobami prawdomównymi, prawdziwymi i inteligentnymi. Nie przepada za typem sportowców.

Audycja:

Jocelyn poprawiała sobie włosy.

Jocelyn: Może być. I tak ludzie na mnie nie zwracają uwagi. ;u;

Odgarnia włosy do tyłu.

Jocelyn: Siema, ludzie. Z tej strony Jocelyn i liczę na to, że kiedyś też mi się uda tu wystąpić!

Słyszy jakiś śmiech.

Jocelyn: Nie zwracajcie na to uwagi. Ktoś tu jest zazdrosny, że jej siostra również chciałaby chociaż raz zabłysnąć w show.

Śmiechy stają się co raz głośniejsze. Jocelyn nabiera powietrze i liczy do trzech.

Jocelyn: Z takim czymś to ja się muszę uporać codziennie. Grunt, że to nie ja wyzywałam Gwen od złodziejki chłopaków albo nie flirtowałam z innym, by wzbudzić zazdrość u innych osób...

Courtney podchodzi do niej i daje jej z plaskacza.

Courtney: Na dzień dzisiejszy dość. A teraz...

Zaczyna grać na skrzypcach. Jocelyn tylko zatyka uszy.

Jocelyn: Ja idę na dwór.

Wychodzi ze swojego pokoju, kamera się wyłącza z powodu zapełnionej pamięci.

Ciekawostki:

  • Courtney nigdy o niej nic nie wspominała dlatego, że nie przepada za nią.
  • Pierwotnie miała nosić imiona Emilie/Rochelle, od imienniczek aktorek dubbingujących Courtney w oryginalnej wersji. Obecnie są to jednak jej drugie (Rochelle) i trzecie (Emilie) imiona.
  • Obraz postaci stworzony przez samą autorkę.