FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!

Izzy i Leshawna to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Obie zostały przydzielone do drużyny Wściekłe Żyrafy, gdzie gdy zostały ostatnimi dziewczynami zaczęły ze sobą współpracować. Obie chciały początkowo wyeliminować Justina, a później podsłuchując rozmowę chłopaków, Ezekiela. Ostatecznie jednak gdy Izzy nie stawiając się na wyzwaniu doprowadza do przegranej, Leshawna na nią głosuje wraz z resztą drużyny.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Mecz

Po eliminacji Katie Leshawna mówi dziewczynom, że straciły liczebną przewagę. Wówczas Izzy jej uświadamia, że dziewczyn od początku było mniej. Leshawna jest tym bardzo zaniepokojona, gdyż uważa, że Duncan przekona kolegów do wyeliminowania którejś z nich. Leshawna jest też zszokowana, gdy Izzy powiedziała, że to Justin stał za jej eliminacją w drugim sezonie, a nie Duncan. Obie też zgadzają się na eliminacje Justina, gdy Sadie to sugeruje.

Złość piękności szkodzi

Po eliminacji Sadie, obie zostały ostatnimi dziewczynami w drużynie Żyraf. Izzy jest przekonana, że to ich koniec w tej grze. Leshawna jednak, które podsłuchała rozmowę chłopaków uświadamia jej, że Duncan przekonał swoich kolegów do eliminacji Ezekiela, a jak Duncan "coś mówi to tak będzie". Mimo to Leshawna zagłosowała na Izzy podczas ceremonii eliminacji, ku jest zszokowaniu. Leshawna tłumaczy się Izzy, że to był odruch. Ta jednak nie trzymała do niej żadnej urazy i godnie opuściła program.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy sojusz, w którym ktoś eliminuje innego członka w trakcie jego trwania. Drugi to Beth, Cody i Owen.
  • Obie były najlepszymi dziewczynami w Wściekłych Żyrafach.

Zobacz także

Izzy
Interactions with Leshawna
Leshawna
Interactions with Courtney | Duncan | Geoff