FANDOM

Heather(Dtd1)
Wrzeszczące Susły
Heather
Płeć żeńska
Włosy czarne
Oczy czarne
Liczba sezonów 1
Eliminacja WTP-WDtd1 - TBA
Miejsce WTP-WDtd1 - TBA
Heather(Dtd1) - uczestniczka Wyspy Totalnej porażki - wersji Dtd1 . Nie należy ona do zbyt miłych osów . Jest bardzo pyskata i oschła prze co nie ma zbyt wielu przyjaciół . do show zgłosiła się dla wygranej i żeby utrzeć nosa frajerom

Wyspa Totalnej Porażki - wersja Dtd1

W Nie tego się spodziewaliście? cz.1 przypłyneła na wyspę jako piąta i od razu pokazała wielką pewność siebie nazywając wszystkich frajerami i popadając w konflikt z Gwen i LeShawną Podczas wypadku Owena z bagazami Courtney oberwała bagazami i nazwała Owena grubym idiotą. Wyzywała też wiele osób przypływających po niej na wyspę. Jej celami, byli Ezekiel, Trent, Izzy wraz z Owenem oraz KatieiSadie , ale nikt się jakoś nią nie przejmował poza Katie i Sadie , które wsparła LeShawna.Zwierzyła sie jako druga mówiac ze wygra i żaden frajer nie stanie jej na drodze.Trafiła do zespołu Wrzeszczących Susłów dorzucając także swoje cztery grosze do rozmowy Gwen i Trenta.

W Nie tego się spodziewaliście? cz.2 nie chciała skakać z klifu i chciała zrezygnować . LeShawna nie wyraziła na to zgody i po krótkiej kłótni Heather została przez nią zrzucona z klifu. Trafiła w bezpieczną strefę, ale zwyzywała LeShawne różnymi przekleństwami, co zirytowało Chrisa. Razem z resztą drużyny dopingowała Owena, który bał się skoczyć, co do tej pory było chyba jej pierwszym dobrym uczynkiem na wyspie. Podczas otwierania skrzyń zębami zrezygnowała i nie pomagała drużynie przy budowie basenu. Kiedy po przegranej LeShawna i Gwen chciały ją wyrzucić ona zaproponowała wyrzucenie Justina. Ocalił ją konflikt Noah i Justina, bo gdy oni się kłócili ona zeszła jakby na boczny plan i na ceremoni nie była nawet zagrożona, bo otrzymała dziewiątą piankę.

W Nie spać, zwiedzać! Albo przynajmniej nie spać wstała z niezadowoleniem obudzona przez Chrisa. Podczas biegu nie biegła, ale spokojnie się przechadzała. Mimo to udalo jej się wyprzedzić pare osób. Kiedy po wyżerce Chris zapowiedział kolejne wyzwanie, uznala że chce ich jeszcze bardziej dobić. Udało jej sie dlugo wytrzymac w bezsennothlonie, ze względu na to że nie biegła i malo zjadla, ale i tak ostatecznie wypadla przed rankiem następnego dnia.