FANDOM

Gwen(Dtd1)
Wrzeszczące Susły
Gwen
Płeć żeńska
Włosy czarne z zielonymi pasemkami
Oczy czarne
Liczba sezonów 1
Eliminacja WTP-WDtd1 - TBA
Miejsce WTP-WDtd1 - TBA
Gwen(Dtd1) - uczestniczka Wyspy Totalnej porażki - wersji Dtd1 . Jest gotką , ale nie taka typową . Umie również dogryźć oraz sie zaprzyjażnić . Jest skryta , ale jak przychodzi co do czego to jest miła , lecz nie dla wszystkich

Wyspa Totalnej Porażki - wersja Dtd1

W Nie tego się spodziewaliście? cz.1 przybyła na wyspę jako trzecia. Była zszokowana faktem że kurort okazał sie wyspą Wawanakwa. Spytała nawet, czy napewno dobrze trafiła i chciała odpłynąć do domu, ale jej łodzi już nie było. Na początku wydawała się dość oschła. Kiedy Geoff i Beth ciepło ja przywitali  ,ona nie chciała się z nimi kumplować . Jako jedyna nie przywitała LeShawny, przez co ta nazwala ją sztywniarą. Kiedy pomogła LeShawnie w kłótni z Heather rozwinęła się i nawet zakumplowała z LeShawną, lecz nadal nie była zachwycona głośnym Geoffem , do którego dołączył Owen. Nie dała też zrobić z siebie tragarza gdu Courtney po przybyciu na wyspę spytała kto zaniesie jej bagaże , co zdenerwowało dziewczynę. Razem z LeShawną śmiały się z małego wypadku Owena w którym ucierpiała Heather. Wpadła ona w oko Cody'emu . Pogratulowała Beth, kiedy ta kopneła Ezekiela w krocze po jego seksistowskich gadkach. Wraz z innymi dziewczynami zachwycała sie Justinem. Obroniła Trenta przed Heather i wówczas mu też wpadła w oko.Jako pierwsza zwierzyła się w pokoju zwierzeń mówiąc że niektórzy są spoko , ale ogólnie program to paranoja i ma nadzieje że uda jej się wytrzymać. Została przypisana do zespołu Wrzeszczących Susłów i przyznała że mogło być gorzej.

W Nie tego się spodziewaliście? cz.2 bała się oddać skok w dół klifu , ale zmotywował ją Trent i skoczyła. Kiedy Owen bał się skoczyć wspierała go razem z resztą zespołu. Kiedy jej drużyna odniosła porażkę nie było do końca wiadomo , po czyjej stronie stoi ponieważ się nie odzywała. Nie wiadomo też na kogo głosowała, można przypuszczać że Trent namówił ją do oddania głosu na Justina, po wypowiedzi Noah, który powiedział też że się jej obawia. Na ceremoni otrzymała trzecią piankę.

W Nie spać, zwiedzać! Albo przynajmniej nie spać wstała zmęczona, gdy Chris ich wczesnie obudził. Biegła równym tempem z Trentem, LeShawną i Cody'm. Ten ostani próbował ja poderwać, ale zalot mu nie wyszedł. Dzięki Trentowi udalo jej się dlugo wytrzymać w bezsennothlonie. Rozmawiała z Trentem przez co nie czuła zmęczenia. Ostatecznie oboje zasneli nad rankiem następnego dnia.