FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!
Ezekiel (Mbocian87)
Wściekłe Żyrafy
Ezekiel
Płeć Mężczyzna
Włosy brązowe
Oczy czarne
Eliminacja TPWW: Zbrodnia niemal doskonała
Miejsce TPWW: 11th
Przyjaciele Katie, Sadie
Wrogowie Courtney, Geoff, Duncan, Justin, Leshawna

Ezekiel jest uczestnikiem Totalnej Porażki Wyspy Wawanakwa, gdzie konkurował w drużynie Wściekłe Żyrafy.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Ezekiel pojawia się po raz pierwszy w Powrót. Nie przypływa on jednak łódką z innymi uczestnikami, a pojawia się przyprowadzony przez Chrisa do stołówki. Szybko zaczął irytować innych członków obsady swoim specyficznym zachowaniem. Ezekiel trafił do drużyny Wściekłe Żyrafy, gdzie naraził się większości jej członków. Wraz z Katie i Sadie szukali klucza na klifie. Problem był taki, że każde z nich zapomniało czego mają szukać. W Mecz chrapanie Ezekiela denerwowało Duncana przez co ten nie mógł się wyspać. Za namową Geoffa obaj podają sobie rękę na zgodę, lecz ich zgoda nie była szczera.

Ezekiel nie pojawia się przez większość czasu w Złość piękności szkodzi (z wyjątkiem ceremonii), oraz w Hokejowa gra. Jak się okazało w Co dwie głowy, to nie jedna Ezekiel był na wysypisku gdzie liczył wszystkie odpady wierząc, że to uratuje świat. Naraził się przez to jeszcze bardziej Duncanowi, który podczas wyzwania użył go jako "broni" do niszczenia łódki. Jako, że Ezekiel nie pomagał drużynie, często był nieobecny i robił dziwne rzeczy jego przygoda w Totalnej Porażce zakończyła się w Zbrodnia niemal doskonała.

Ciekawostki

  • Ezekiel jest jedynym zawodnikiem, który nie pojawił się w odcinku, w którym jeszcze konkurował.
  • Wraz z Ellą, Ericiem, Izzy, Katie, Lucy, Sadie i Tylerem nigdy nie skorzystał z pokoju zwierzeń

Zobacz także

Ezekiel
Interactions with Duncan | Katie | Sadie
Wyeliminowany z Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
DJ Zbrodnia niemal doskonała Justin
Wściekłe Żyrafy
Duncan | Ezekiel | Geoff | Izzy | Justin | Katie | Leshawna | Sadie