FANDOM

Duncan i Gwen to jeden z mniejszych związków w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Oboje zaczęli spotykać się już w Totalnej Porażce w Trasie, lecz po przyjeździe na wyspę, Duncanowi zaczęły wracać wspomnienia, ze wspólnych chwil spędzonych z Courtney. Początkowo jednak Duncan nie mógł zdecydować, którą dziewczynę woli. W Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość, wybiera jednak Courtney, ku rozczarowaniu Gwen. Oboje także powracają w Przeżyj albo zgiń, jako pomocnicy finalistów, gdzie chcą sobie wzajemnie dokopać, bardziej niż oni.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Powrót

Duncan i Gwen przypłynęli na wyspę jednym statkiem. Później Duncan złowieszczo spojrzał się na Trenta, a w pokoju zwierzeń radził mu, żeby trzymał się z dala od Gwen.

Mecz

Gdy zawodnicy wyruszają na boisko, Duncan pyta się Gwen, czy nie przemyciła z willi czegoś do jedzenia. Ta jednak nic ze sobą nie miała.

Złość piękności szkodzi

Gdy Trent zapytał się Gwen, jak tam z Duncanem, ta niespodziewanie wyszła. Przed konkursem piękności, ta prosi Courtney, by wyszła na wybieg chcąc zobaczyć Duncana, gdy ja zobaczy.

Znowu mnie wystawiłeś

Oboje zmierzyli się w pojedynku w grze w tenisa ziemnego. Pojedynek ten wygrała Gwen.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Duncan miał problemy, którą dziewczynę wybrać. Courtney czy Gwen. Radził się on również Geoffa w tej sprawie. W pokoju zwierzeń, Duncan mówił, że Gwen nic nie podejrzewa, że ten ponownie zaczął flirtować z Courtney. W jaskini, Duncan pocałował Courtney na oczach Gwen, ku jej rozczarowaniu.

W górę

Podczas śniadania, Gwen nadal rozpacza po rozstaniu z Duncanem. Całą też wina obarcza Courtney, mówiąc, że Duncan do niej wrócił, i że będzie na nią głosować.

Przeżyj albo zgiń

Oboje powrócili jako pomocnicy finalistów. Duncan i Gwen zaciekle tam rywalizowali, nawet bardziej niż finaliści. Gwen wyśmiewa się z niego i Geoffa mówiąc, że za nią i Leshawną nie nadążą. Gdy Gwen i Leshawnie zabrakło paliwa, Duncan mija je i się nich wyśmiewa nazywając je "frajerkami".

Zobacz także

Duncan
Interactions with Courtney | Ezekiel | Geoff | Gwen | Justin | Leshawna
Gwen
Interactions with Courtney | Duncan | Geoff