FANDOM

Darwin jest jedną z oryginalnych postaci Totalnej Porażki. Brał udział w sezonie Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa, gdzie konkurował w drużynie Pewnych Siebie.

Charakter

Darwin z początku jest zmierzły i chłodny w relacjach z innymi. Stara się walczyć ze swoimi uczuciami, które chowa w swoim sercu. Wiele tragedii z jego życia ukształtowało jego charakter. Do tej pory zawsze chodził z uśmiechem na twarzy i potrafiło go cieszyć wszystko, jednak miał w sobie trochę nieśmiałości oraz chęci stawania na swoim zdaniu. Jest typem samotnika, działa indywidualnie. Po śmierci rodziców stał się zimny, a także antypatyczny. Nie oczekiwał jednak poklasków za swoje działania. Jego kamienność wzbudzała w innych strach, a czasem respekt. Lubi się bić. Wielokrotnie także obrywał, ale szybko regenerował swoje siły. Zna jujutsu i taekwondo. Często uczęszczał na kursy samoobrony. Nie znosi patrzeć na cierpienie innych ludzi, zawsze stara się pomagać w trudnych sytuacjach. Bardzo rygorystycznie ocenia ludzi, zazwyczaj jest subiektywny i nie kieruje się zdaniem pozostałych. Kiedy utracił Adrienne, chorował na depresję i bez przerwy myślał o zakończeniu swojego życia, jednak jego rówieśnicy odwiedli go od ponurych myśli. Potrafi jednak porozmawiać z ludźmi i ma bardzo ekscentryczne zdanie odnośnie rówieśników: raz lubi być samotny i odcina się od świata, raz jednak pragnie spotkań z towarzyszami.

Życiorys

Darwin urodził się w Malmö. W dzieciństwie często chorował na przeziębienie, a rodzice otaczali go stałą opieką. W szkole podstawowej był bardzo nieśmiały i cierpiał na ksenofobię, przez co jest osobą początkowo nieśmiałą. Trwało to bardzo krótko i zaczął dogadywać się z rówieśnikami. Kiedy miał trzynaście lat, razem z rodzicami przeprowadził się do Niemiec, co było dla niego kolejnym wyzwaniem, z którym sobie dał radę. Rok później znalazł się w Kanadzie i tam zaczął żyć jak najzwyklejszy nastolatek - został przewodniczącym szkoły, nawet chodził do tej samej klasy co Gwen znana z tego samego serialu. Pewnego dnia poznał przepiękną dziewczynę imieniem Adrienne, niestety po dwóch latach cudownej miłości stracił ją, tak samo jak paru przyjaciół. Do tej pory obwinia siebie za śmierć swojej paczki, a także zamyka się w sobie. Rodzice postanawiają mu z tym pomóc, jednak czeka go kolejny ciężki problem. Jego tata zginął podczas prac, a mama umarła we śnie. Zanim jednak odeszła ze świata, tydzień przed niespodziewanym zgonem poinformowała swoją najlepszą przyjaciółkę, aby zaadoptowała Darwina i potrafiła go pokochać najlepiej jak umie. Po odejściu mamy Darwina został on przygarnięty w Japonii do rodziny zastępczej, gdzie poznał swojego przyrodniego brata, a także ojczyma i macochę. Jego nowy tata został brutalnie zamordowany przez gangsterów w samobójczej wojnie gangu.

Totalna Porażka: Powrót na wyspę Wawanakwa

Darwin rozpoczął swoją przygodę w dość neutralny sposób - był wyjątkowo zmierzły i miał chłodne usposobienie wobec wszystkich. Był domyślny, jeśli chodzi o intrygi Phoebe i Heather, dlatego starał się ich unikać, ale one wielokrotnie go prowokowały. Częściej obrywała od niego niegdyś łysa kretynka. Wrzucił ją do wody w odcinku Klucz podstawą zwycięstwa.

Obrywa od niej tak samo w odcinku Bez intelektu nie ma siły. W tym samym dniu Heather rozrywa mu koszulę po tym, jak ten powiedział jej, że najprawdopodobniej za jej dzisiejsze akcje zostanie wyeliminowana z programu. Zyskuje także nową adoratorkę. W odcinku Sojusznicy są jak Tamagotchi Heather zaczyna go bić bez większego powodu, dusić, a także udało jej się wyrzucić go z domku. Pociesza dziewczynę, kiedy ta obawia się nieobliczalnej Heather. Ma także dosyć, kiedy to ona odgrywa wszystkie szopki i ucisza ją.

W Magia przyjaźni? Pomyliłam programy? ujawnia, że to Szef Hatchet ze wszystkich biorących udział w Totalnej Porażce był jego największym faworytem. Odbywa nawet z nim długą rozmowę odnośnie utraconej dziewczyny. Okazuje się, że i nawet Szef przeżywał podobną miłość, którą stracił nie ze swojego powodu. To sprawiło, że na twarzy Darwina pojawił się lekki uśmiech.

Odgrywa wielką rolę w odcinku Woda to główny aspekt życia. Broni Fatih'a, kiedy zostaje zaatakowany przez Phoebe. On i Anais padają podstępem Phoebe oraz nieumyślnie niszczą kajak. Chłopak wyjątkowo się przeraził tym, co się stało, ponieważ na chwilę przestał rozumieć, kto co do niego mówi. Było mu bardzo przykro z powodu tej zaistniałej sytuacji, a Kate wygarnęła, co o nim myśli. Zdecydował, że pojedzie z Anais karetką. Czuł, że dziewczyna może umrzeć i zrobiło mu się bardzo przykro z tego powodu. Cały czas stał przy niej i czuwał. aby nic jej się nie stało. Nagle po krótkiej rozmowie z nią, przypomniał sobie o utracie Adrienne. Po krótkiej chwili powrócił na wyspę, gdzie oddał Blaineley kartkę z wymuszoną rezygnacją Anais, a także zdecydował się spać poza domkiem, gdzieś na jednej z plaż i tam pozostać w głębokim żalu.

Zrozpaczony chłopak wraca na wyspę w środku nocy. Nadal zadręcza się poprzednim dniem. Cały czas stał po stronie Kate, mimo że ta zdecydowanie nie chciała z nim pogadać. Udaje mu się dotrwać do połączenia drużyn. Jest świadomy spisku Heather i Phoebe, i pozostawia go bez większego komentarza, lecz ostrzega przed nimi Kate. Jego zadanie polegało na upolowaniu lwa, co go lekko przeraziło, a także zdziwiło, gdyż na wyspie nie znajdowała się żadna sawanna. Kiedy okazało się, że wielkim pustynnym kotkiem okazała się być maskotka słabej drużyny rugby, popadł w małą furię, niszcząc całkowicie rekwizyt kiboli.

O swoim związku z Adrienne wspomina jeszcze raz w odcinku Mnie ballady kojarzą się z muzyką, a tobie?, gdzie opowiada Fatih'owi, jak wyglądała ich miłość. W specjalnym gościu rozpoznaje swojego przyrodniego brata, Lao Chi'ego. Obronił Nastasię, a ta w podziękowaniu przytula go. Negatywnie komentuje związek Trenta z Heather, a także poprawia swoje burzliwe stosunki z Kate. Dziwi go głównie to, że podczas ceremonii Phoebe wyskakuje z figurką, o której poprzednio nie było mowy. Niestety, na jego nieszczęście Blaineley akceptuje immunitet Phoebe, przez co odpada Rhett. Na pożegnanie Darwin przybił z wyeliminowanym żółwika.

W odcinku Konkurs talentów albo cyrk beztalenci chwali Kate za jej uzdolnienie wokalne. Jest zadowolony, widząc powracającą Scarlett do programu. Jego talentem było robienie origami ze zwykłych kartek zeszytu. Dostał za to wysoką notę. Wzruszył się słysząc przepiękną balladę Kate. Ma także z nią bardziej romantyczne chwile w odcinku Dezorientacja, impuls oraz konsekwencje. Oboje decydują się na założenie sojuszu z Fatihem, jednak nie kończy się to dobrze ze względu na niechęć niektórych osób. Radzi sobie bardzo dobrze podczas wyzwania, jednak przez sabotaż Phoebe zostaje odsunięty od nietykalności. Kiedy stwierdza fakt, że Trent może zostać wyeliminowany poprzez intrygę Heather, ten impulsywnie atakuje go. Zwyzywał jego zmarłą ukochaną, obraził rodzinę, a także opluł. Po tym trzecim Darwin zdecydował się na pobicie gitarzysty razem z jego przyrodnim bratem Lao Chim. Jako ostatni dostał piankę.

Lekko kontrowersyjny zbieg okoliczności w odcinku Wędruję po Wawanakwie powoduje, że Phoebe uważa go za osobę homoseksualną, jednak okazało się, że chłopak po prostu uderzył głową o łóżko, a trzymanie ręki Fatih’a oznaczało uściśnięcie dłoni na znak sojuszu. Podczas ceremonii został przegłosowany, ale wyszła na jaw podmiana głosów na niekorzyść chłopaka.

Kolejna rozmowa z Kate odbyła się w półfinale. Cieszy się z udziału w programie i ma nadzieję na to, że dostanie się do następnego sezonu. Rozmawia ze Scarlett na temat fauny programu. Mówi prowadzącej, że ktoś uszkodził jej kamerę. Kiedy widzi dwie nowe dziewczyny, pyta się ich czy nie są stażystkami, a jedna z nich uderza go z całej siły w twarz. Pokazuje w odcinku, że ma problemy z agresywnymi dziewczynami. Nigdy nie skrzywdziłby ich, ale postanawia jedną spacyfikować, zaklejając jej ręce taśmą klejącą. Mimo że on miał wyjątkowe i łagodne usposobienie wobec napastników, nie spodobało mu się, jak Scarlett potraktowała Emily. Udowadnia też, że cierpi na klaustrofobię i wpada w panikę, kiedy wyzwanie polega na wydostaniu się z ciasnego pomieszczenia. Dzięki temu, że Kate ich wydostała, zaczął całować namiętnie dziewczynę. Jest jej wdzięczny, że nie musi już siedzieć uciemiężony w klatce. Za wykonanie tego wyzwania zostaje on jednym z finalistów.

W Ostatni dzień na tej wyspie po jego stronie stoją: Sky, Mike, Zach, Nastasia, Fatih i Scarlett. Odpowiada skrupulatnie na pytania wyeliminowanych zawodników. W tym odcinku także godzi się ze swoją nemezis, Phoebe. Wrzuca Blaineley do wody w ramach wyzwania, a prowadząca jest na niego wściekła. Ostatecznie chłopak wygrywa cały sezon i wszyscy z tego powodu są zadowoleni.

Występ

Ciekawostki

  • Uważa siebie za osobę biseksualną, co nie jest prawdą, ponieważ do tej pory żałuje tego, że łączyła go jakaś fizyczna relacja z mężczyznami. Działo się to przed poznaniem Adrienne, ponieważ chciał zakosztować tego "ciekawego" doświadczenia. Po dwóch namiętnych zbliżeniach stał się jednak aseksualny, ale heteroromantyczny (to znaczy, że podobają mu się dziewczyny, ale tylko z psychicznych względów).

Zobacz także

Wyeliminowany z Totalnej Porażki: Powrotu na wyspę Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
Fatih Ostatni dzień na tej wyspie razem z Kate n/a
Pewni Siebie Pewni Siebie
Anais | Darwin | Heather | Kate | Phoebe | Sky | Stewart | Trent