FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!

Courtney i Geoff to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce Wyspie Wawankwa. Na początku sezonu, Geoff był jedyną osobą która lubiła Courtney. Mimo też, ze Geoff był miłym zawodnikiem, a Courtney przebiegłą antagonistką to znaleźli wspólny język. Geoff pomógł również po części w jej związku z Duncanem. Po połączeniu drużyn oboje wraz z Duncanem założyli sojusz, co pozwoliło im dotrzeć do finałowej trójki.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Złość piękności szkodzi

Geoff wraz z Duncanem, byli oszołomieni wyglądem Courtney, na konkursie piękności.

Hokejowa gra

Courtney wyśmiewała się z drużyny Żyraf mówiąc, że uciekł im jeden zawodnik. Geoff próbował uspokoić całą sytuacje, mówiąc że lubi Courtney, ale nie lubi gdy ktoś obraża jego drużynę.

Co dwie głowy, to nie jedna

Geoff w przeciwieństwie do reszty drużyny nie chciał upokarzać Courtney wykorzystując do tego jej palmtop, którego zapomniała zabrać z willi. Przekonał również Duncana, by oddał Courtney jej palmtopa.

Zbrodnia niemal doskonała

Geoff wraz z innymi złowrogo patrzał na Courtney, gdy okazało się, że to ona otruła Cody'ego

Zabójczy tor przeszkód

Gdy Duncan stracił przytomność i trafił do szpitala, Geoff prosi Courtney by ta przeczytała wiadomość od niego. Po tym jak okazało się, że Duncan musi zrezygnować z konkursu, Geoff był zasmucony. Tak naprawdę jednak, Duncan został w grze po tym jak Amerykańscy naukowcy użyli wehikułu czasu.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Gdy Duncan radzi się Geoffa, czy powinien wybrać Gwen, czy Courtney, ten mówi, ze wybrałby Gwen, choć Courtney też lubi. Po wygraniu wyzwania, Geoff wraz z Duncanem próbowali wymyślić coś, by Courtney nie odpadła. Gdy Geoff mówił, że nic się już nie da zrobić, Duncan przypomniał sobie, ze Słonie wiszą mu przysługę.

Dogonią Nas

Gdy Geoff wygłasza przemowę namawiając drużynę do sojuszu po połączeniu, Leshawna nie była przekonana, gdyż nie mieli przewagi liczebnej. Geoff wówczas mówi, że do sojuszu zaprosi również Courtney. Gdy ta za namową Leshawny idzie do willi, Duncan i Geoff wciągają ją w sojusz, na który Courtney się zgadza. Gdy Courtney widzi, że monster truck Geoffa zgasł i nie chce odpalić, ta oferuje mu swoją pomoc i zawozi go na metę. Mimo też, że Courtney jako pierwsza przekroczyła linie mety tylko ona wygrałam, choć Geoff jechał razem z nią, gdyż takie były zasady.

Hazard

Gdy Geoff wygrywa wyzwanie, Courtney wyraźnie się cieszy.

W górę

Courtney namawia Geoffa, żeby sprawdził co Leshawna i Gwen kombinują w swoim sojuszu. Geoff mówi, że sprawdzi, gdy tylko zje śniadanie. Gdy też skonsultował się z Gwen, ta mówi, że jest albo z nimi albo przeciw. Wówczas Geoff mówi, że będzie z Courtney w sojuszu, do samego końca. Gdy mówi on jej, że Gwen i Leshawna proponowały mu sojusz, ta z przerażenia spada z klifu. Oboje też wpadają na pomysł, że żeby ułatwić sobie życie, Geoff będzie się wspinał, a Courtney poszuka sprzętu, który "ułatwi wspinaczkę".

Siedem Smaków

Courtney mówi Geoffowi, że martwi się tym, ze Leshawna może ją wyeliminować jak wygra. Przypuszczenia Courtney okazały sie być prawdziwe i tego samego dnia zostaje ona wyeliminowana

Ciekawostki

Zobacz także

Courtney
Interactions with Beth | Duncan | Geoff | Gwen | Leshawna
Geoff
Interactions with Courtney | Duncan | Gwen | Leshawna