FANDOM

BO-NE-PO-TE

Stacja telewizyjna założona przez czterech użytkowników z Wiki: NesteaCookie, Pochmurniaka, BO$$'a oraz Terrible. Ma ona na celu stworzenie takiego mini programu telewizyjnego (coś w stylu AXN, TVN czy inne takie dyrektywa), które mogłyby wypuszczać w ramówce głównie fikcje autorów. Każdy z użytkowników tworzy swoją własną ramówkę w wyznaczonych godzinach, aby zapewnić rozrywkę każdemu, kto zechciałby nas oglądać!

Historia

Studio BO-NE-PO-TE jest dostępne drogą fandomową, czyli każdy, bez zależności od posiadania konta na FANDOMIE, może czytać fikcje użytkowników. Kanał nieoficjalnie rozpoczął swoją działalność 16 września 2018 roku o godzinie 00:00 i od 16 lutego przejdzie lekkie zmiany w swojej produkcji.

Nazwa zaczerpnięta od dwóch pierwszych znaków nazw użytkownika (czyli BO-NE-PO-TE). Dewiza kanału nosi nazwę Bo-Nie-Potem, co oznacza zawsze świeżą jakość dzieł, jeśli chodzi o twórczość czwórki autorów.

Oprócz tworzenia Totalnej Porażki, koncentrujemy się także na muzyce, gdzie każdy z nas posiada swój własny kącik, a także własny program, który można edytować kiedy i tylko się zechce.

Prezenterzy

Obecnie

Nadawane programy

Aktualne