FANDOM

Aisha (LB)
TD: WT - Marina & The Diamonds
AishaLook
Płeć Kobieta
Włosy blond
Oczy błękitne
Liczba sezonów 1
Miejsce Total Drama: World Trip - ???
Związki Marcus
Rodzina rodzice, Dakota (kuzynka)
Przyjaciele Dakota, Jen, Nastasia, Zach
Wrogowie Dwayne, Stephanie, Veronica
Lęki odrzucenie przez chłopaka
Talent śpiewanie
Dubbing Julia Kamińska (TD:WT)
TBA (OTP2)
Aisha jest uczestniczką Total Drama: World Trip, gdzie rywalizuje w drużynie Marina and The Diamonds.

Charakter

Aisha jest śmiałą, towarzyską, aczkolwiek naiwną dziewczyną. Jest w stanie ubarwić towarzystwo, ale nie ma ochoty stanąć "pierwsza w przepaść". Jest naiwna do tego stopnia, że nawet najgorszy antagonista w stanie mógłby jej wcisnąć kit. Jednak potrafi się wkurzyć i za***ać z całej siły, żeby frajer się obsrał ze strachu ;) Jej największym pragnieniem jest jak najszybszy "gorący" numerek z facetem, bo chociaż jeszcze ją można uznać za nastolatkę, żałuje, że jest dziewicą. Nie boi się powiedzieć żartów i tego, że wszyscy zaczną się śmiać z jej nietypowej sytuacji, dla niej wszystko to na rękę.

Sarkastycznie jest świetnym przykładem duszy towarzyskiej. Ceni sobie prawdę, szczerość i uczciwość. Nie przepada za hipokrytami. Potrafi świetnie się bawić z innymi, warunek jest taki, dana osoba nie może być po***ana na umyśle i mieć zamiłowania do alkoholu - wiadomo co taki robi z ludźmi. Dodatkowo mdli ją widok striptizerów i obnażalców.

Ciekawostki

  • Chociaż Anna Sroka dubbinguje Sierrę i Dakotę, akcent aktorki, która podkłada głos, jest zupełnie inny. (jak ktoś oglądał Hotel 13 i widział taką jedną z bohaterek (chyba nazywała się Ruth), to wie o co mi chodzi :v)