FANDOM


Totalna Porażka: Polski Survival - Odcinek 9

Chris: Wesołych Świąt kochani! :D Dziś będzie czyste szaleństwo, bo... po raz pierwszy święta w TP!!! :D Ale co było ostatnio... wyścig po lesie, który wygrał Roland, a kolejną ofiarą programu został Harold. Co dziś się będzie działo? Oglądajcie... Totalną Porażkę: Polski Survival!!!

<Czołówka>

Na wyspie Samoa

Roland: Ach! Jak fajnie się spało :D

Roland: Nie ma już tego idioty Harolda, więc teraz cel jest tylko jeden... Isa :P

...

Isabella: Tak znam tą piosenkę :D

Mickey: Słucham ją godzinami, także nauczyłem się jej na pamięć ;)

Isabella: Ach... ty romantyku ;)

Mickey: Drobiazg :) O. Ella, a co ty tu?

Ella: Jestem tu, by strzelać fotki na mojego bloga ;)

Isabella: Dlaczego dopiero teraz o tym wiem?

Ella: Wolałam być cicha, by nikt mi nie przeszkadzał. A poza tym... bardzo lubię wasz związek :D

Isabella: Spoko :D

Mickey: Mogę pomóc z montażem zdjęć :)

Isabella: Fajnie Ella ;) Chcesz się do nas dołączyć w pozbyciu się Rolanda?

Ella: Z miłą chęcią ;)

Mickey: Pozbędziemy się tego ciołka ;D

Ella: Kochani :D

Isabella i Mickey: Co?

Ella: Dziś mamy 24.grudnia :D <3

Isabella i Mickey: O. SUPER! Wesołych Świąt rodzice... hahahahaha!!! :D

...

Roland: I dlatego Isabella jest zła... rozumiesz?

Ligia: 50/50% :P

Roland: Podobno szukasz chłopaka... ja się zgłaszam ;D

Ligia: TAK? :D

Roland: Ale warunek: Zagłosujesz na Isę i przekonasz jeszcze dwie osoby ;)

Ligia: Myślę, że mnie wkręcasz :P

Roland zdjął koszulkę.

Roland: Idziemy do mojego czy do twojego łóżka? ;)

Ligia: MOJEGO! :D

...

Łucja i Brick zbierali owoce.

Brick: Ile już masz? :)

Łucja: 345, a ty?

Brick: 523! :D Jak mnie pokonasz to dostaniesz ode mnie całusa ;)

Łucja: Spoko ;D

Brick: Ciekawe czy uda jej się :) Jak myślicie? XD

Łucja: Brick jest słodki... nigdy nie poznałam takiej wrażliwej osoby, jak on. Chłopak naprawdę szczery i super jest mi z nim :)

Brick: O. Witam Was ;)

Isabella: My również was :) Jak się wam wiedzie?

Łucja: Na zbiorę więcej owoców i dojdzie do pocałunku.

Ella klaszcze.

Mickey: Ja i Isą możemy się pocałować bez żadnych takich gierek ;D

Pocałowali się.

Ella zrobiła zdjęcie pocałunku.

Chris: Uczestnicy zapraszam do samego serca wyspy!

Poszli.

Wyzwanie

Roland popatrzył na Isabellę i od razu jej dokuczył.

Mickey: Daj jej żyć ;-;

Roland: Jak mi przykro :P

Podarł jej koszulkę ze stanikiem.

Roland: O. Co my tu mamy... :D

Isabella: Ty... :'(

Mickey: TY!

Rzucił się na Rolanda i go zaatakował.

Brick: Co za idiota do kwadratu ;-;

Ligia: Jest to super gość ;) I wybacz Isa :/ Zmusił mnie...

Widać ciuchy Isy odpływające z wyspy.

Roland przez chwilę stracił przytomność.

Mickey i Łucja zszyli Isie ciuchy.

Mickey: Masz... szycie nie jest takie trudne, jak wcześniej myślałem :)

Isabella: Dzięki wam bardzo... :/ Ligia czemu?

Ligia: Sorki XDDDD

Roland: Ojć... Isa :P Teraz cały Świat w święta będzie się z ciebie śmiał :D Haha... :P Cycki na żywo uuuu... ;D

Łucja nie wytrzymała przywaliła Rolandowi w zęby.

Ella: Święta są... proszę żyjmy w zgodzie ;)

Łucja: Ok.

Chris: Długo jeszcze... chcę zacząć.

Cisza.

Chris: Dziś nie ma wyzwania, bo... świętujemy ten cudowny dzień :D

Radość uczestników.

Chris: Skoro nazwa to "Polski Survival" to będzie polska wigilia ;D Teraz zajmijcie się przygotowaniami do Wigilii, czyli ubierzcie wspólnie choinkę, zróbcie potrawy itp. ;)

Ligia: Myślałam, że się tym już zajęliście?

Chris: Nie było czasu. Cieszcie się, że macie tą wigilię :P

Roland: Muszę się postarać XD

Poszli szykować wyspę do świąt.

...

Brick: To co robimy?

Łucja: Uwaga! Mamy te owoce, więc będą jako ozdoby do choinki ;)

Brick: O jeden owoc więcej miałaś ode mnie (szok)

Łucja: No coś ty? :D

Rzuciła się na niego i wycałowali się.

Roland: Ohyda :P

Ella: Znalazłam różowy brokat :D

Isabella: Dobrze. Przyda się.

Mickey: A jaaaa....

Poślizgnął się i uderzył w drzewo strącając tonę żołędzi i szyszek.

Isabella: Mickey!

Uwolniła go z pułapki.

Mickey: Czy to już niebo?

Isabella go pocałowała.

Isabella: A jak myślisz?

Mickey: Isa :D

Ligia: Chyba teraz trzeba coś zrobić.

Roland: Pomalować szyszki? :P

Reszta: Ty to zrób!

Roland: Ok... ok...

Każdy z uczestników zajmował się robieniem ozdób.

Po wykonaniu wieszali je na choinkę.

Łucja na koniec zawiesiła gwiazdę na czubku choinki.

Isabella: Fajnie Ci wyszła ;)

Łucja: Dzięki :D

Chris: Ok! Teraz czas na robienie potraw wigilijnych! Zapraszam do kuchni i pamiętajcie o tej zasadzie... 12 potraw ;D

...

Uczestnicy pojawili się w kuchnii.

Ligia: Zapomniało mi się potraw XDDD Może kurczak? XDDD

Brick: Roland, Łucja może coś powiecie, bo w końcu znacie Polskę XD

Roland: Nie chce mi się :P

Łucja: 12 potraw wigilijnych robimy takie:

  1. Barszcz z uszkami.
  2. Śledzie.
  3. Ryba po grecku.
  4. Pierogi z kapustą i grzybami.
  5. Krokiety z kapustą i grzybami.
  6. Karp smażony.
  7. Karp w galarecie.
  8. Gołąbki.
  9. Makowiec.
  10. Sernik.
  11. Paszteciki.
  12. i Zupa grzybowa.

Mickey: Wow!

Brick: Podoba mi się to ;D Tylko ty mogłaś na to wpaść :) Podzielmy się kto co robi. Ja biorę karpia smażonego i w galarecie, bo w końcu jestem urodzony specjalista od ryb i urodziłem się nawet na morzu, a opiekował się mną delfin :D

Łucja: Ha! :D Umiesz mnie rozbawić... :D Ok. Brick - Karpie ;) Ja zrobię barszcz z uszkami i gołąbki :D Z mojego domowego przepisu ;D

Isabella: Ja zrobię desery, czyli sernik (czekoladowy :D ) i makowiec. ;)

Mickey: Uwielbiam krokiety i paszteciki :D Zrobię to :)

Ella: Zrobię pierogi i zupę grzybową ;)

Ligia: To ja już tą rybę po grecku :P

Roland: Ech... HALO! Mam uczulenie na śledzie XD

Reszta (poza Ligią): :P

Każdy od Łucji dostał ogólny przepis na daną potrawę.

Łucja: Ok :D Fajnie... uszka teraz trzeba zrobić, bo barszcz już gotowy. A gołąbki już za chwilę będą gotowe... ale pachną :D

Brick: (Brick wyciągał wnętrzności karpia, a przy okazji zabijał następnego.) Jakie to jest... straszne :/

Łucja: Dobrze Ci idzie :)

Brick: Jeszcze muszę pilnować żelatyny do galarety. XD

Mickey: Gotowe :D Isa skosztuj ;)

Isabella spróbowała po jednym krokiecie i paszteciku Mickiego.

Ucałowała chłopaka.

Isabella: One są super! 100/100!!! Brawo! :D Już kończę desery ;D

Ella: Ale pierogi się fajnie robi :) Szybko mi to idzie.

Ligia: To super, bo ja też już kończę z rybą. :)

Roland: TAK! W końcu... zrobiłem :S

Potrawy zostały zrobione.

Chris: Wow! Szybko... teraz przygotujcie stół na wigilijną kolację ;D

...

Ligia: Jak my to zrobimy???

Brick: Stół za chwilę powstanie, bo z drewna go wystrugam :D

Łucja go objęła.

30 sekund później.

Stół był już wystrugany i wyglądał dostojnie, a do tego potem Ella go pomalowała.

Isabella: Teraz jakiś obrus...

Mickey: Zostaw to mnie ;D (10 sekund wytkał biały obrus.)

Isabella: On jest cudowny :D

Łucja: On jest cudowny :D

Brick wystrugał osiem krzeseł.

Roland: Chyba źle nas policzyłeś :P

Brick: Jedno miejsce zawsze dla nieoczekiwanego gościa :D

Roland: Pfe :P

Ligia i Ella układały potrawy na stół.

Łucja w łatwy sposób stworzyła opłatki.

Łucja: Domowy przepis ;)

Roland: A siano to co? :P

Wyjął z kieszeni garść sianka i włożył pod obrus.

Łucja: Przynajmniej tyle...

Następnie Isabella zapaliła świecę.

Gdy już cały stół był pełny wszyscy zasiedli do stołu.

Łucja dała Brickowi Pismo Święte.

Łucja: Brick, Mickey, Ella i Isa - poćwiczcie sobie to ;) Odczytywanie fragmentu ewangelii Św. Łukasza, dotyczącego narodzin Jezusa. ;)

Zaczęli ćwiczyć.

Chris: No nie źle i dobra wiadomość... doszliście do chwili początku obrzędu kolacji wigilijnej :D

Reszta: To Pierwsza Gwiazdka!!! :D

Chris usiadł na 8. krześle.

Chris: Dzięki za dodatkowe miejsce ;)

...

Łucja: To gotowi?

Reszta: TAK!

Wstali i po kolei czytali Pismo Święte.

Ligia: ... Udał się także Józef z Galilei, z miasta Nazaret, do Judei, do miasta Dawidowego...

Roland: Zwanego Betlejem, ponieważ pochodził z domu i rodu Dawida, żeby się dać zapisać...

Isabella: Z poślubioną sobie Maryją, która była brzemienna. Kiedy tam przebywali, nadszedł...

Mickey: Dla Maryi czas rozwiązania. Porodziła swego pierworodnego Syna, owinęła Go w...

Łucja: Pieluszki i położyła w żłobie, gdyż nie było dla nich miejsca w gospodzie. W tej samej...

Brick: Okolicy przebywali w polu pasterze i trzymali straż nocną nad swoim stadem. Naraz...

Ella: Stanął przy nich anioł Pański i chwała Pańska zewsząd ich oświeciła...

Roland w trakcie gdy Ella czytała zjadł swój opłatek.

Roland: Nie mam zamiaru się dzielić z tymi debilami :P

Chris: A teraz czas na dzielenie się opłatkiem i życzenia Bożonarodzeniowe!

...

Wszyscy poza Rolandem się zaczęli dzielić i składać życzenia.

Mickey: Fajny ten polski zwyczaj :)

Isabella: Mickey życzę Ci dużo sukcesów i celów życiowych i żeby finał tego sezonu był ja i ty :D

Pocałowali się i połamali się opłatkiem.

Mickey: Wzajemnie ;)

...

Łucja i Brick: Życzę Ci miłości w rodzinnym domie i radości w życiu! :D

Podzielili się opłatkiem.

...

Ella: Dużo uśmiechu życzę ;)

Łucja: A teraz go nie ma XD ? :D Wzajemnie ;)

Podzieliły się.

...

Mickey: To wesołych świąt ;)

Ligia: Dzięki.

Podzielili się.

Po chwili życzeń uczestnicy zasiedli przy stole.

...

Zaczęli konsumować barszcz z uszkami.

Isabella: Ale dobry :D

Łucja: Mój przepis ;)

Mickey: Masz talent ;D

Roland: Może być :P

Chris: Brakuje mi kolęd XD

Chris rozdał każdemu uczestnikowi kolędę.

Chris: Macie 5 minut, by poćwiczyć, bo potem każdy z was ją zaśpiewa. :D

Zaczęli ćwiczyć przerywając jedzenie.

...

Chris: Już! Jako pierwsza zacznie... Ella ;)

Ella: O. SUPER!!!!!!!!! :D

Wyszła na środek patrząc na Chrisa i uczestników przy stole.

Zaczęła śpiewać. https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiMo4LA2ovRAhVmLcAKHZH8DPYQtwIIGjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DcmhrXqxOcSc&usg=AFQjCNGTso7JRtpP1pI2V8ZjUtT3LD5SGA

Wszyscy się wzruszyli.

Chris: Fajne! :D Następna... Isabella!

Isabella: Mam małą tremę... :/

Wyszła na środek i zaczęła śpiewać. https://www.youtube.com/watch?v=d9pw0t10MHc

Wzruszenie.

Chris: Teraz Brick!

Wyszedł na środek i zaczął śpiewać. https://www.youtube.com/watch?v=rdpd6eQ6rjI

Brawa...

Chris: Ok, teraz Łucja :D

Łucja nieśmiało wyszła na środek i zaczęła śpiewać. https://www.youtube.com/watch?v=qEqiNInbdto

Brawa...

Chris: Zapraszamy Rolanda ;)

Wyszedł na środek i zaczął. https://www.youtube.com/watch?v=KHgu6ooHDoM

Niechętne brawa...

Chris: A teraz na scenę zapraszamy... Ligię!

Wyszła na środek i zaczęła śpiewać. https://www.youtube.com/watch?v=KcdXzeE6jNw

Brawa...

Chris: I ostatni występ... Mickey!

Mickey wyszedł i zaczął śpiewać. https://www.youtube.com/watch?v=SFAU59yas_g

Brawa...

Uczestnicy wrócili do jedzenia.

...

Uczestnicy jedli, ale nagle Mickey zaczął rozmowę.

Mickey: Fajnie wyszła ta wigilia.

Ligia: Byle, jak najwięcej.

Roland: Ta wigilia będzie fajna, jeśli skopię komuś tyłek :P

Brick i Łucja: ROLANDZIE!!!

Ella: Proszę bez kłótni ;) Święta są :D

Isabella: Ella ma rację... to dzień radości i pokoju :D Porozmawiajmy sobie... nawet z Rolandem ;p

Zaczęła się rozmowa uczestników i uczta.

...

Nagle rozmowy i jedzenie przerywa Chris przebrany za Świętego Mikołaja.

Uczestnicy: Chris? Hahahahaha!!! :D

Chris: No co :P Ho ho ho!!! Czy byliście grzeczni? :P

Uczestnicy: TAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!

Chris: To dobrze... Roland!

Roland otworzył prezent, a był tam bicz.

Roland: Super! Właśnie o takim zawsze marzyłem :D

Chris: ... Łucja!

Otworzyła paczkę i miała tam zegarek.

Łucja: To było moje największe marzenie :') I się spełniło :)

Chris: ...Brick!

Otworzył i znalazł tam gwizdek.

Brick: Ale super gwizdek! Takiego nie miałem :D SUPER!!!

Chris: ...Ella!

Ella otwiera paczkę i wyciąga firmowy mikrofon.

Ella: Marzenia się spełniają :D TAK! :D

Chris: ...Ligia!

Otwiera i znajduje tam Grę w "Podążaniu za Randką"

Ligia: Marzyłam latami o tej grze!!! :D :D :D

Chris: ...Mickey!

Rozpakował prezent i zobaczył firmową konsolę.

Mickey: I się doczekałem :D

Chris: I... Isabella!

Rozpakowała prezent i zobaczyła kostkę Rubika.

Isabella: TAK!!! :D Zawsze o takiej marzyłam! JUHU!!!

Uczestnicy zaczęli się chwalić prezentami.

Chris: Ok ;) Tak dobiega końca nasza wigilia, ale to nie koniec wrażeń... udacie się teraz na ceremonię eliminacji!!!

Uczestnicy: CO!? (szok)

Ceremonia

Chris: Witam! W ten wigilijny wieczór ktoś z was opuści program!

Isabella: Ale miało tego nie być?

Chris: To mój show!!! Cała wigilia / przygotowania do wigilii były oceniane w ramach wyzwania!!!

(szok)

Chris: Na tacy mam 6 pianek... osoba, która dziś otrzymała najmniej punktów za wyzwanie... nie dostanie pianki i odpadnie! Więc...

...

...

...

..113p. otrzymała...

...

...

...

...

..Łucja! - Najwięcej ;) (rzuca jej piankę)

...

...

...

..101p. otrzymuje...

...

...

...

...

...

...

...

..Brick! - Również spoko ;)

...

...

...

...

..91p. i 3rd. dla...

...

...

...

...

...

...

...

...

..Elli! ...

...

..89p. dla...

...

...

...

...

...

...

..Isabelli! - jesteś w grze ;)

...

...

...

...

..78p. dla...

...

...

...

...

...

..Mickiego! - Zostajesz!!!

Chris: Zostali: Ligia i Roland!!! Ligia - nie do końca wiesz, jak się świętuje Święta... Roland - byłem niemiły dla innych :P Ale ostatnia pianka tego wieczoru... wynikiem 51-52 ląduje do...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

..ROLANDA!!! Ligia - Papa!!! :P

Ligia: Roland obiecał, że mnie uratuje :)

Roland: Kłamałem :P Hahahahaha!!!

Ligia: Ty ;-; A tak ci ufałam! ;-;

Dała mu w pysk.

Potem dała swoją pochodnię, którą Chris zgasił.

Potem udała się do portu wstydu.

Isabella: Trzymaj się ;)

Ligia: Spoko! :) Nie gniewaj się za te ciuchy... :/ Odkupię ci je ;)

Pożegnała się ze wszystkimi poza Rolandem.

Chris: Została 6! Co wydarzy się dalej? Kto będzie następny? Dowiecie się tego w... następnym odcinku... Totalnej Porażki: Polskiego Survivalu!!!

KONIEC

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.